וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל: הרשת לא למכירה

עירית רוזנבלום

30.8.2009 / 14:48

לדברי יעקב סודרי הרשת עדיין לא על המדף ואף ישנו גיבוי להמשיך ולפתחה. לגבי העתיד אמר סודרי: "אם יגיעו הצעות לרכישה, הן ייבחנו"

"מסיבת העיתונאים התייחסה בעיקר לחברה האם. רשת מלונות אפריקה ישראל לא למכירה ויש לי גיבוי לקדם אותה". כך אמר בראיון מנכ"ל מלונות אפריקה ישראל, יעקב סודרי. לדבריו, כרגע החברה לא על המדף. "אם בעתיד יגיעו הצעות לרכישה, הן ייבחנו", אמר סודרי.

עוד ב-2007 נכתב פורסם כי באפריקה ישראל לא מתייחסים למלונאות כאל אחת מפעילויות הליבה של הקבוצה וכי מידי פעם מקבלים הצעות לרכישת המלונות, אך מדובר בהצעות נמוכות באופן מהותי אפילו מהשווי לפיו נסחרת החברה בבורסה. בתחילת 2009 פרש המנכ"ל הקודם של הרשת, אריאל קפון, על פי הערכות על רקע חילוקי דעות עם בעל השליטה. אז גם נפוצו הערכות שלבייב מעוניין במכירת רשת בתי המלון, אך אלה הוכחשו.

לאפריקה ישראל 11 מלונות ברחבי הארץ המנוהלים תחת המותגים קראון פלזה והולידיי אין.

סודרי מדגיש כי החודשים ינואר-אוגוסט הניבו תוצאות עסקיות טובות אף מאותה תקופה ב-2008, שהיתה שנת שיא כמעט. "התגברנו על הגיבנת של השלישון הראשון והגרף מראה על עליה", הוא אומר.

לדבריו, החברה בניהולו עשתה תוכנית השקעות לשלוש שנים לשיפור כל מלונות הרשת לפי קדימויות ולפי הצורך. "תפקידי להשביח את הנכסים ואת המוצר ובכך אני עוסק".

בכיר בתעשיית המלונאות מעריך שבעבר המחיר שדרש לבייב עבור המלונות לא היה ריאלי. "גם עתה לאור רף המחיר לחדר שנקבע בעסקת פתאל-בוימלגרין (כ-80 אלף דולר) ייאלץ לבייב להתגמש ובהזדמנות ראשונה יממש את הנכסים", אמר הבכיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully