וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קורבן נוסף: גבר בן 62 מת משפעת החזירים

נעמה טלמור

30.8.2009 / 14:48

האדם, שסבל ממחלה כרונית, הלך לעולמו היום בביה"ח איכילוב. בכך, עולה מספר הקורבנות בישראל ל-17. ארגון הבריאות העולמי דיווח על קיומו של זן חדש ואלים של המחלה

עוד מקרה של מוות משפעת החזירים בישראל. גבר בן 62 שסבל ממחלה כרונית קשה, נפטר היום (ראשון) במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב. ממשרד הבריאות נמסר כי למרות שאין כל ודאות לא ניתן לשלול קשר לשפעת, על כן הוחלט למנות זאת כמקרה תמותה משפעת החזירים. זהו המקרה ה-17 של מוות משפעת החזירים בישראל.

אתמול, מת גבר בן 49 מת מהשפעת בבית החולים קפלן שברחובות. הגבר סבל מהשמנת יתר וממחלת ריאות כרונית. ביום חמישי מתו שלושה אנשים נוספים מהמחלה. בית החולים רמב"ם דיווח על גבר בן 66 מאזור הצפון שמת מהמחלה וכן על אישה בת 60 אשר אובחנה כחולה בשפעת החזירים ומתה ממנה. צעיר בן 22 מת מהמחלה בירושלים.

ביום ראשון שעבר, מתה מהמחלה צעירה, בת 27, שלא סבלה מכל מחלת רקע אחרת. בישראל אובחנו עד כה כ-2670 איש כחולים בשפעת החזירים מתוכם אושפזו 42 בטיפול נמרץ בבתי החולים השונים.

בתוך כך, ארגון הבריאות העולמי הזהיר ביום שישי על קיומו של זן חדש וחמור יותר של שפעת החזירים אשר פוגע ישירות בריאות של צעירים הבריאים בדרך כלל, אך מספר מומחים למחלות מדבקות אומרים כי אין כל סיבה לדאגה.

המומחים אף מבקרים את ארגון הבריאות העולמי על כך שהוא זורע בהלה שלא לצורך ומעלה זיכרונות מהעבר הרחוק של מגפת השפעת שתקפה את העולם בתחילת המאה שעברה וגבתה את חייהם של מיליוני בני אדם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully