וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: נתן טרמפ לקטינה ואנס אותה

גלעד גרוסמן

30.8.2009 / 14:39

כתב אישום הוגש נגד ליאון כבסה, בן 33 ממושב תירוש, הנאשם באונס וביצוע מעשה סדום בקטינה שהסיע במכוניתו. תחילה הוא ניסה להשקותה אך כשזו סירבה - אנס אותה והסיעה לביתה

אונס בטרמפ: לבית המשפט המחוזי בירושלים הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד ליאון כבסה, בן 33 ממושב תירוש, הנאשם באונס וביצוע מעשה סדום בקטינה שהסיע במכוניתו. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שלומית בן-יצחק מפרקליטות ירושלים, לפני כשבוע וחצי, סמוך לשעה 01:00, הציע כבסה טרמפ לקטינה שעמדה יחד עם שתיים מחברותיה בכניסה לבית שמש.

במהלך הנסיעה הציעה לנערה לנסוע לביתו במושב תירוש. היא אמרה לו שהיא איננה מעוניינת בכך. בתגובה, הוא עצר את הרכב במקום חשוך ומבודד והורה לה לרדת מהמכונית. הנערה נבהלה, וכבסה, שהיה שתוי, אמר לה שרק צחק אתה, והמשיך בנסיעה.

הוא הסיע אותה לנקודה סמוך למושב זכריה, ושם ביקשה ממנו פעם נוספת שיסיעה לביתה. הוא אמר לה כי בכוונתו להיפגש עם כמה מחבריו, ורק לאחר מכן ייקח אותה לביתה. בהמשך הנסיעה שאל את הקטינה אם היא בתולה. היא סירבה לענות, והוא המשיך לשאול אותה שאלות אינטימיות.

לאחר שהגיעו למושב תירוש נפגש כבסה עם שניים מחבריו. הוא ניגש לביתו להביא בקבוק וודקה וביקש מהנערה להתלוות אליו לביתו, אך היא סירבה. הוא הציע לה לשתות עמו את הוודקה, אך היא שפכה את רוב המשקה שניתן לה.

היא ניסה לגעת כמה פעמים בפניה, אולם היא הסיטה את ידו. הנערה ביקשה מכבסה מספר פעמים שייקח אותה לביתה, אך הוא ענה כי שני חבריו ייקחו אותה. היא סירבה, והוא הסכים להסיעה. למרות התנגדותה של הקטינה, נסע כבסה לכיוון פארק בריטניה והחנה את הרכב בשביל עפר מבודד.

על פי כתב האישום, בשלב זה התנפל כבסה על הנערה, נישק אותה בכוח, הוריד את חולצתה, השכיבה אותה על רצפת המכונית והפשיל את מכנסיה. היא נאבקה בו וניסתה להימלט מהרכב, אך הוא התגבר עליה ואנס אותה. לאחר מכן הסיע את הנערה לביתה כשהיא פצועה והמומה.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully