וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: "בממשלה עובדים ברצינות להשבת בני"

אביו של החייל החטוף התייחס היום לדיווחים לפיהם העסקה לשחרור בנו קרובה לסיכום. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בישיבת הממשלה כי "אין פריצת דרך בנוגע לעסקה לשחרור שליט"

הדיווחים הסותרים בימים האחרונים בנוגע לגיבוש עסקה לשחרור גלעד שליט, לא שינו את עמדתו של אביו נעם, שעדיין דורש תוצאות בשטח. "אני יודע שעובדים ברצינות בנושא", אמר היום (ראשון) נועם שליט לוואלה! חדשות. הוא הוסיף כי "עד שלא יהיו תוצאות אני לא רוצה להתייחס למו"מ".

מחזיק "תיק שליט" בחמאס, ד"ר אוסאמה אל-מזיני, אמר היום כי גיבושה של עסקת שליט מצריך עוד זמן. הוא הודה כי הושגה התקדמות במגעים לשחרור החייל החטוף גלעד שליט, אולם היא "איננה מספיקה". הוא אמר כי אינו רוצה להיכנס לפרטים כדי לא לפגוע באסירים הפלסטינים.

אל-מזייני אמר כי הדיווחים בכלי התקשורת על כך שהעסקה הושלמה "חסרי בסיס" ויש עוד מספר שלבים שיש לעבור על מנת להשלימה. "כל הדיבורים בנושא זה פוגעים בכך. אני מבקש מכלי התקשורת שלא להרחיב את הדיבור בנושא", הוסיף.

בישיבת הממשלה אמר הבוקר ראש הממשלה בנימין נתניהו כי "אין פריצת דרך בנוגע לעסקה". נתניהו התבטא בנושא נוכח הדיווחים בימים האחרונים לפיהם העסקה לשחרור גלעד שליט קרובה לסיכום. "נאמרים הרבה דברים שאינם מבוססים, הרבה הגזמה ומידע לא מדויק", אמר נתניהו.

העיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט", היוצא לאור בלונדון, דיווח הבוקר כי ייקח עוד מספר חודשים עד לסיכום עסקת שליט. בעיתון נכתב כי הדיווחים האחרונים על נסיעת בכירי חמאס למצרים מהווה אמנם אינדיקציה ל"התקדמות כלשהי במשא ומתן, אך מדובר בהתקדמות קלה בלבד".

עוד נכתב כי חמאס עומד מאחורי הפרסומים האחרונים לפיהם העסקה קרובה מתמיד, בעוד מוקדם מדי לקבוע אם חלה פריצת דרך במשא ומתן. הם הוסיפו כי חמאס "מנסה ליצור אשליות בציבור הישראלי כי העסקה קרובה לחתימה, כך שיוכלו להאשים את הממשלה אם לא יקרה כך בקרוב, בדומה לסוף כהונת אהוד אולמרט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully