וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בן 16 השתכר וניסה לאנוס צעירה ביפו

איילה חננאל

30.8.2009 / 11:17

הנער ישב בגינה ביפו יחד עם צעירים נוספים ושתה כמויות גדולות של אלכוהול. בשלב מסוים ניסה הצעיר, לפי החשד, לאנוס נערה שהייתה במקום. שוטרים שהבחינו במתרחש עצרו אותו

נער בן 16 נעצר בחשד שניסה לאנוס נערה בת גילו, בעת שישבו בגינה ציבורית ביפו ושתו אלכוהול. אמש (שבת) ישבו הצעיר והצעירה, יחד עם נערים ונערות נוספים בני גילם, בגינה ציבורית ברחוב אדקוץ בעיר.

הנערים שתו כמויות גדולות של אלכוהול ובשלב מסוים במהלך הלילה החליט הנער, שהיה שרוי ככל הנראה בגילופין, כי ברצונו לקיים יחסי מין עם הנערה. הנער ניגש אל הנערה ולקח אותה לפינה בגינה שם הפשיל את מכנסיו. הנערה החלה להתנגד והוא בתגובה היכה אותה נמרצות.

שוטרי סיור מרחב דן שעברו במקום הבחינו בנער "כאשר מכנסיו מופשלות והוא גוהר מעל נערה כבת 15", כאשר הבחין הנער בשוטרים הוא ניסה להימלט אולם נעצר לאחר מרדף קצר. הבוקר יובא הנער על ידי חוקרי נוער יפתח לבית המשפט לנוער בתל אביב לדיון בבקשה להארכת מעצרו. בנוסף נחקרים גם הנערים והנערות שנכחו בגינה.

בחוף "מציצים" נעצר אתמול פלסטיני בן 28 מהכפר חברתא, השוהה באופן בלתי חוקי בישראל, לאחר שמספר ילדות בנות 11 ששהו בחוף טענו כי החשוד ליטף וחיבק אותן כששחו לידו. לטענתו, הוא נדחף לכיוון הנערות על ידי הגלים. הבוקר יובא להארכת מעצר בבית המשפט השלום בתל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully