וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התגלה זן חדש ואלים של שפעת החזירים

ארגון הבריאות העולמי מדווח על גילוי זן חדש ואלים של שפעת החזירים. מספר מדינות מדווחות כי כ-15 אחוז מהחולים המאושפזים הזדקקו לטיפול במחלקות טיפול נמרץ

רופאים מדווחים על זן חדש ואלים של שפעת החזירים. הזן החדש פוגע באופן ישיר בריאות וגורם לפגיעה קשה בבריאותם של צעירים הבריאים בדרך כלל, כך דיווח הבוקר (שבת) ארגון הבריאות העולמי.

מספר מדינות מדווחות כי כ-15 אחוז מהחולים שאושפזו לאחר שחלו בשפעת, הזדקקו לטיפול במחלקות טיפול נמרץ, דבר שמעמיס על מערכות הבריאות. "במהלך החורף, במספר מדינות בחצי הכדור הדרומי, נפל נטל השפעת על מחלקות הטיפול הנמרץ", נמסר. "יש לנקוט בצעדי הכנה לקראת עלייה בדרישה לאשפוז ביחידות הטיפול הנמרץ, שכן תיתכן עלייה פתאומית במספר החולים שיזקקו לאשפוז שכזה".

ביום חמישי השבוע, אישה בת 60 וגבר בן 66 מתו בבית החולים רמב"ם לאחר שאובחנו כחולים בנגיף. מוקדם יותר מת מהמחלה צעיר בן 22 בשערי צדק. כל השלושה סבלו ממחלות רקע קשות.

מניין החולים שמתו מהמחלה בישראל מאז התפרצותה עלה ל-15. ממשרד הבריאות נמסר כי למרות שאין וודאות שהם מתו מהמחלה, לא ניתן לשלול קשר לשפעת החזירים ועל כן החליטו למנות את מקרי המוות כמקרי תמותה נוספים מהמחלה. בתוך כך, עד כה אובחנו כ-2670 איש כחולים בשפעת החזירים מתוכם אושפזו 42 בטיפול נמרץ בבתי החולים השונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully