וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג הנמלט הודה: דרסתי אתמול ילד בבני ברק

איילה חננאל ורמי שני

29.8.2009 / 12:29

הנהג שדרס ילד בן 4 ונמלט מהמקום, הסגיר את עצמו היום למשטרה. בתום חקירתו, הוא שוחרר בערבות. הילד נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי

הנהג המעורב בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה הלילה בבני ברק, הסגיר עצמו הבוקר (שבת) למשטרה. הנהג, בן 21 תושב בני ברק, הודה בחקירה במעורבותו בתאונה. הוא סיפר לחוקרים כי נתקף בהלה ולכן ברח. בתום חקירתו שוחרר הנהג בערבות ורישיונו נשלל לחודשיים.

מחקירה ראשונית עולה כי רכב מסוג יונדאי גטס בצבע תכלת, פגע אמש (שישי) בילד בן 4 ברחוב סוקולוב בבני ברק. הנהג הפוגע, נמלט מהמקום. הילד פונה במצב בינוני לבית החולים תל השומר. המשטרה פתרה בחיפושים אחר הרכב הפוגע.

מוקדם יותר נפצעה אישה בת 72 מפגיעת רכב, כשחצתה את הכביש ברחוב אלי הכהן באשקלון. הרכב נמלט מהמקום. עוברים ושבים שהבחינו בנפילתה, הזעיקו צוות של מגן דוד אדום. הצוות פינה אותה במצב בינוני עד קשה לבית החולים ברזילי באשקלון. הודעה על האירוע, נמסרה למשטרה.

חוקרי משטרת התנועה ואנשי סיור, הגיעו למקום ופתחו בסריקות. ככל הידוע, בתאונה מעורבת מכונית פרטית בצבע אפור כסוף. בידי המשטרה יש ככל הידוע את המספר שלה וכעת נעשים מאמצים לאתר את בעליה והאיש שנהג ופגע בהולכת הרגל. נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה.

בנסיבות מעט שונות, נפצע אמש צעיר חרדי באורח בינוני כשנשכב תחת גלגלי רכב שעמד ברמזור, במהלך הפגנת החרדים בירושלים. הנהג פתח בנסיעה, וגרר תחתיו את הצעיר למרחק כמה עשרות מטרים. נהג הרכב נמלט מהמקום. המשטרה הקימה מחסומים ופתחה בסריקות בנסיון לאתרו.

ביום רביעי, נפצע באורח אנוש ילד בן 11 ביהוד מפגיעת רכב. הילד רכב על סקייטבורד חשמלי בזמן שנפגע על ידי המכונית. לדברי דובר מד"א ירקון, הפרמדיקים, שהגיעו למקום התאונה מצאו את הילד במצב קשה מאוד כשהוא שוכב על הכביש וסובל מפגיעת ראש. הפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים שיבא כשהוא מונשם ובמצב קשה.

מחקירת התאונה עלה כי צעירה ובן זוגה חשודים שנסעו ברכב פרטי מסוג סקודה, ופגעו בילד שנסע על סקייטבורד ממונע. הצעירה סיפרה כי נלחצה ולכן ברחה מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully