וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: עזר עם עגלת תינוק וניסה לאנוס את האם

איילה חננאל

28.8.2009 / 10:28

אישה כבת 30 מתל אביב התלוננה כי גבר שעזר לה להעלות את עגלת התינוק לביתה, דחף אותה לדירה, נעל את הדלת וניסה לאנוס אותה. אמש נעצר חשוד במעשה

חשד לניסיון אונס בתל אביב. צעירה בשנות ה-30 לחייה, תושבת העיר, התלוננה בתחנת משטרת תל אביב צפון כי גבר צעיר שעזר לה להעלות את עגלת תינוקה לביתה, ניסה לאנוס אותה. לטענתה, בהגיעם לדלת הדירה היא פתחה את הדלת, הכניסה את התינוק פנימה ואז החשוד דחף אותה לתוך הבית, נעל את הדלת וניסה לאנוס אותה.

הצעירה לא איבדה את עשתונותיה, נאבקה עמו והצליחה להניסו מהדירה. כתוצאה מהמאבק נפגעה קלות בפניה. אתמול, בעקבות חקירה שערכו חוקרי התחנה, נעצר חשוד בן 36 תושב תל אביב בחשד למעורבות באירוע. החשוד הובא הבוקר לבית משפט השלום בתל אביב, שם הוארך מעצרו בשבוע.

בתוך כך, המשטרה מנהלת מצוד אחר חשוד באונס ביישוב בית"ר עילית, סמוך לירושלים. לפי החשד, הגבר - בעל חזות חרדית - אנס אתמול ילדה שטרם מלאו לה 12 שנה. מחקירת האירוע עולה כי הילדה פתחה בפני האיש את דלת ביתה, לאחר שזה הקיש עליה והציג עצמו כעוסק בהתרמת כספים. ככל הנראה, הוא הצליח לשכנע אותה להתלוות אליו לפארק, שם לפי החשד אנס אותה.

השבוע התלוננה תושבת רחובות בת 33 במשטרה כי חדר לביתה רעול פנים ואנס אותה תוך שהוא תוקף אותה ומאיים עליה. על פי תלונתה של האישה, שני ילדיה היו עדים לחלק מהאירוע. בסיום מעשיו, נמלט רעול הפנים מהמקום. האישה פונתה לטיפול רפואי בבית החולים וולפסון בחולון. משטרת רחובות פתחה בחקירה לפתיחת נסיבות האירוע וזהות החשודים.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully