וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בדואים איימו על בעל נגריה בבאר שבע

רמי שני

27.8.2009 / 19:49

בית המשפט החליט לעצור שני תושבי חורה עד תום ההליכים, בחשד שאיימו על בעל הנגרייה שישרפו אותה כל עוד לא יפסיק את פעילותה

כתב אישום באשמת סחיטה באיומים הוגש היום (חמישי) נכד שני בדואים תושבי חורה שבדרום. על פי החשד, השניים, קרובי משפחה בשם איברהים ומחמוד אל גריבי, איימו על בעל נגריה בבאר שבע. כתב האישום גולל מסכת ארוכה של איומים, אשר הופנו נגד בעל הנגריה וכללו איומים חוזרים ונשנים, כי אם לא יסגור את הנגריה שברשותו היא תישרף. האיש סגר אותה למשך זמן קצר בימים ועבד בלילות כדי שהם לא יראו אותה פועלת. מעדויות עלה כי השניים ביקשו מתושב באר שבע להעביר לבעל הנגריה מסר כי "שני הבדואים 'חמים' עליו ועל הנגריה להיות סגורה".

עורך דינם של הנאשמים, עו"ד איל אביטל, אמר כי "הם מודים אמנם כי איימו על בעל הנגריה, אך אין ראיות לכאורה לעבירה של סחיטה באיומים".לטענתו, המתלונן נמצא בקשרי ידידות וחברות עם המשיבים במשך תקופה ארוכה. השופטת דפנה אבניאלי בבית המשפט המחוזי בבאר שבע, הצביעה על שורת ראיות התומכות לכאורה בעדות בעל הנגריה. בין אלו, ראיות שהוטחו בשניים במהלך חקירתם ואישורם על כך בעת העדות שמסרו בבית המשפט.

לדברי השופטת, "אווירת הטרור והאיומים התכופים שהושמעו כלפי המתלונן, הם העילה המרכזית למעצרם. השופטת קבעה כי על השניים להישאר במעצר עד תום ההליכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully