וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירני חיפש את האל בגדה ובילה יומיים בבור

יהושע בריינר

27.8.2009 / 18:22

אזרח אירן החליט לחפש "התגלות אלוהית" באזור הר גריזים, ונפל לבור בעומק ששה מטרים. במהלך סיור שגרתי, גילה אותו מח"ט שומרון

אירני בעל אזרחות אמריקאית חולץ היום (חמישי) מבור אליו נפל בגדה המערבית על ידי מפקד חטיבת השומרון בצה"ל. לדברי התייר, כבן 27, הוא הגיע להר גריזים שגדה כדי "למצוא את אלוהים", לאחר שסיפרו לו כי מדובר באחד המקומות הקדושים ביותר בעולם. לפני כיומיים החל את חיפושיו "אחר ההתגלות האלוהית", אך נפל לבור בעומק של כששה מטרים.

במהלך בסיור שערך הבוקר מפקד חטיבת שומרון, אל"ם איציק בר, באזור תל א-רס שליד הר ברכה, החלו להישמע צעקות מתוך אחד הבורות באזור. המסיירים החלו לחפש את מקור הצעקות עד שגילו את התייר בבור. למקום הוזעקו כוחות הצלה של יחידת החילוץ שומרון של המועצה האיזורית וביחד עם כוחות כיבוי אש הצליחו לחלצו.

"הוא הצליח לרדת לשם בעזרת כמה חוטי טלפון, אבל לא הצליח לצאת", סיפר אחד מאנשי הביטחון שהיו במקום, "לאחר שחילצנו אותו הסתבר לנו שמדובר באירני המתגורר עם השומרונים. הוא סיפר לנו שחיפש את המשכן שנמצא לדבריו מתחת לאדמה באזור הר גריזים. בסופו של דבר אנחנו מטפלים בכל אדם שנמצא במצוקה, בין אם הוא ישראלי פלסטיני או אפילו אירני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully