וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי לא התאוששה מהדחת דנינו?

ענת קם

27.8.2009 / 17:57

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' פנתה לשרים ישי ואהרונוביץ' בבקשה למנוע את קיומו של גמר "כוכב נולד" כל עוד נמשכים עיצומי הכבאים

חברת הכנסת שלי יחימוביץ' פנתה היום לשר הפנים אלי ישי ולשר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ בבקשה למנוע את קיומו של גמר "כוכב נולד" ואירועים המוניים נוספים כל עוד נמשכים עיצומי הכבאים, במסגרתם הם לא מאשרים קיום אירועים המוניים.

יחימוביץ טוענת כי קיום אירועים כאלה, בהם גמר "כוכב נולד" אליו צפויים להגיע אלפי בני נוער, ללא שירותי כיבוי מהווה סיכון חיי אדם. בנוסף, טוענת יחימוביץ כי קיום האירועים מנוגדת לחוק ומהווה שבירה של עיצומי הכבאים החוקיים והחלשת כוחם. עוד כותבת יחימוביץ, כי הפתרונות הזמניים שמאושרים על ידי המשטרה אינם מספקים את ההגנה הדרושה הכוללת חילוץ והצלה במקרי אסון.

בהתייחסה לעיצומי הכבאים, כתבה יחימוביץ: "הכבאים אינם נלחמים להטבת תנאיהם הכספיים אלא נגד ריסוק השירותים החיוניים בידי כל ממשלות ישראל בשנים האחרונות... מהיכרותי העמוקה עם שיטת הפעולה של משרד האוצר, אני חוששת, כי כוונתם לייבש את שירותי כבאות והצלה עד שלא יוכלו יותר לפעול, להכריז עליהם באופן ציני כמי שאינם 'מסוגלים' לתפקד ואז להביא להפרטתם".

במשחק המרכזי של מחזור הפתיחה של ליגת העל בכדורגל שהתקיים בתחילת השבוע, שכרה בית"ר מאבטחים שהוכשרו בקורס לכיבוי אש. משחק מוקדמות ליגת האלופות שהתקיים השבוע בין מכבי חיפה ורד בול זלצבורג הגרמנית זכה לאישור המשטרה לקיומו ללא כבאית.

מהפקת "כוכב נולד" נמסר בתגובה: "הגמר באילת יתקיים תחת כל ההיתרים הנדרשים". מלשכת שר הפנים אלי ישי נמסר: "מצוקת כיבוי האש נמצאת על שולחנו של השר. אין אלא לקוות כי בתום פתרון מצוקת כיבוי האש, הדיון בדקיום אירועים לא יהיה רלוונטי. בכל מקרה השר לא יאפשר סכנה לשלום הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully