וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמה השבעה על טופז: "אין צדיק שלא חוטא"

איילה חננאל

27.8.2009 / 17:14

משפחתו של הבדרן המנוח דודו טופז קמה היום מהשבעה ועלתה לקברו בבית העלמין ירקון. אחיו מיקי גולדנברג לתקשורת: "אני בטוח שגם אתם הייתם רוצים לסקר דברים טובים יותר"

תאגיד כאן

(באדיבות ערוץ 1)

משפחתו של דודו טופז קמה היום (חמישי) מהשבעה ועלתה לקברו בבית העלמין ירקון. אחיו של טופז, מיקי גולדנברג, ספד לו ואמר כי "אין צדיק שלא חטא". הוא התייחס לתקשורת ואמר לעיתונאים "אני בטוח שגם אתם הייתם רוצים לסקר דברים טובים יותר, ואני מקווה שאוכל לעזור לכם בכך".

ביום שישי שעבר הובא טופז למנוחות. קרובי משפחה, חברים ומאות בני אדם ליוו את טופז בדרכו האחרונה. לבית העלמין ירקון בפתח תקווה הגיעו ילדיו, בני משפחתו, חבריו ואנשים רבים שהכירו אותו רק דרך מסך הטלוויזיה וחלקו כבוד אחרון למי שכונה בעבר "הראשון בבידור", ובמשך שנים שלט ביד רמה בכל ענפי הבידור והטלוויזיה בארץ.

"לעולם לא אתבייש לומר שאבי הוא דודו טופז", אמר בנו של טופז, דניאל בהספד שנשא בלוויתו בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. "בשבילנו הוא היה הרבה מעבר לאבא, האבא הכי טוב שאפשר. אהב את מדינת ישראל והציונות, ניסה לעשות טוב למדינה והקדיש את חייו לעשות טוב לאחרים" הוסיף דניאל. "בשבילנו הוא היה תמיד הראשון ברייטינג. על כל 10 שנים של נתינה והקרבה היה חודש שהיה קצת אחר. לעולם לא אצדיק את מעשיו אבל גם לעולם לא אתבייש להגיד שאבא שלי היה דודו טופז".

"מדוע אבא הלך לכלא?"

"בפרידה צריך לחבק ואני לא הספקתי להיפרד מאבא", כך אמר בנו של טופז, עומר. "אני מחבק ואוהב אותך ואני תמיד אהיה איתך ולא אשכח אותך. כל מי שבא מכבד אותך וזה מה שעושה לי טוב. זה מה שמגיע לך", ספד הבן. יונתן, בנו הקטן של טופז, שאל "מדוע אחרי טעות אחת אבא הלך לכלא?".

אחיו של דודו טופז, מיקי גולדנברג נפרד מאחיו בהלוויתו ואמר כי יתקשה להתרגל לחיים ללא טופז. "אני עוד מעט בן 60 ולא מכיר דקה מחיי בלי שהיית איתי, דודו. בלי שעזרת, כעסת, רבת, בלי שאבא זרק עלי את התיק לשמור עליך כל החיים. אני נורא מתנצל שלא הצלחתי. בסוף לא נתנו לי להתקרב אלייך ולא הצלחתי לשמור עליך. אנחנו עוד נגלה שהעולם בתוך בית הסוהר, ייתכן שהוא העולם הטוב, והעולם שמחוץ יש בו מקום לשיפור. אני שולח אותך עכשיו לאבא שיחבק אותך", אמר האח.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully