וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשער הנגב חוזרים ללימודים ממוגנים

רמי שני

27.8.2009 / 16:29

בית הספר היסודי 'שער הנגב' נבנה בעלות של 20 מיליון דולר מתקציב פיקוד העורף ומשרד הביטחון. הכיתות בו ממוגנות לחלוטין והתלמידים והמורים מצפים ללמוד וללמד בו

אני עולה לכיתה ו' ואני חושבת, שזה כיף גדול לחזור לבית הספר " כך סיפרה שני קנר, בת 11 מקיבוץ כפר עזה. שני היא אחת ממאות ילדי בית הספר היסודי 'שער הנגב', שלמדו בשנתיים האחרונות בבית ספר מאולתר בקיבוץ רוחמה. עם השלמת בית הספר החדש והממוגן, הם שבים לביתם החדש/ישן: "זה ממש מקום אחר. חדש. ממוגן ונראה יפה. עדין לא סיירתי בו, אבל אני בטוחה שיהיה בו טוב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית הספר נבנה בעלות של 20 מיליון שקלים מתקציב פיקוד העורף ומשרד הביטחון ומבני הכיתות בו ממוגנים לחלוטין. הוא מוגדר כבית ספר 'דור 3', כלומר מתקדם מאוד מבחינה טכנולוגית וחינוכית. בשכבות השונות יהיו חדרי צוות, מעבדות מחשבים, חדרי לימוד ייחודיים וסדנאות ליצירה. על פי התכנית, לכל כיתה תהיה אפשרות כניסה נגישה וקלה מהחצר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

תכנית העבודה של בית הספר, כוללת תורנות עובדי צוותים חינוכיים בכל מקום בו יהיו התלמידים: בחצרות המשחקים, במגרשי הספורט, בהסעות לחוגים ועוד. מרכיבי הביטחון, כוללים אמצעי הגנה בכל מקום וכן שמירה ואבטחה בשערים ובמקומות בהם יהיה מספר תלמידים גבוה בשעות נתונות, כמו בהסעות, פעילויות רב שכבתיות ועוד. "אני רוצה לחשוב, שלא יהיו עוד קסאמים" אמרה שני, "ראיתי את בית הספר ונראה לי שהוא מקום מוגן. אני יודעת, שאהיה תחת הגנה ואני צריכה לחשוב תמיד לטוב. לא לרע".

המורים בבית הספר, מייחלים כבר ליום שבו יוכלו להקנות תורתם במבנים החדשים: "לא היו לנו תנאים טובים ברוחמה" אמרה שירה מדמוני, ממושב יכיני. מדמוני היא מורה למדעי המחשב בבית הספר החדש, בת אחת מבין ארבעת ילדיה, עולה לכיתה א' בבית הספר. "אני יכולה להגיד, שהתנאים בבית הספר החדש נראים מעולים, אחרי המקום שבו היינו. היה שם צפוף והתנאים היו מאוד קשים. למרות שניסו לתת לנו את כל האמצעים ואת כל הנוחות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שער הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully