וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוכב אופנוע נהרג מפגיעת כבאית בר"ג

איילה חננאל ונעמה טלמור

27.8.2009 / 15:42

רוכב אופנוע בן 23 מרמת גן נהרג בתאונת דרכים עם רכב כיבוי אש ברחוב משה דיין בעיר. בתאונה בגליל נפצעו ארבעה בני אדם, שניים מהם במצב קשה

רוכב אופנוע בן 23 מרמת גן נהרג היום (חמישי) בתאונת דרכים עם ניידת כיבוי אש ברחוב משה דיין ברמת גן. הרוכב פונה במצב קשה לבית החולים תל השומר ומת מפצעיו. הניידת ככל הנראה היתה בדרך לכיבוי שריפה. היא נסעה ברחוב הירדן ברמת גן לכיוון אלוף שדה. בהגיעה לצומת מרומזר, היא נפגעה על ידי רוכב אופנוע מצד שמאל. גורם התאונה טרם ברור. נסיבות התאונה ממשיכות להיחקר במחוז תל אביב.

ארבעה בני אדם נפצעו אחר הצהריים בתאונת דרכים חזיתית בקטע הכביש שבין צומת כדרים לצומת חנניה שבגליל. מצב שניים מהפצועים הוגדר קשה. למקום הוזנק מסוק כדי לפנותם, במידת הצורך, לבית החולים רמב"ם בחיפה. המשטרה סגרה את הכביש לתנועה בנתיב ממערב למזרח.

כמו כן, שלושה חיילים נפצעו באורח קל כאשר רכבם התהפך בצומת מורשה על כביש 4. צוותי מד"א ירקון העניקו לפצועים טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים מאיר בכפר סבא. התאונה הובילה לשיבוש תנועה במקום.

מוקדם יותר היום הובאה פנינה תורן, תושבת יהוד בת 25, שפגעה אתמול על פי החשד בילד בן 12 בעיר ופצעה אותו באורח קשה, להארכת מעצר. כמו כן הוארך גם מעצרו של בעלה, עמרי תורן. על פי החשד, הצעירה ברחה מהמקום לאחר האירוע. מעצרה הוארך עד ליום ראשון הקרוב. היא תואשם, ככל הנראה, בהפקרת פצוע ובשיבוש הליכי חקירה.

בבית החולים "שיבא" בתל השומר נאבקים הרופאים על חייו של הילד שנפגע בתאונה בעת שגלש על הסקייטבורד הממונע שלו. מצבו מוגדר קריטי והוא מנותח בשעות אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully