וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישראלי שחצה את הגבול עדיין מוחזק בלבנון

יהושע בריינר

27.8.2009 / 12:50

לוואלה! חדשות נודע כי בניגוד לפרסומים, האזרח שחצה את הגבול לפני יומיים ללבנון לא הוחזר לישראל והוא עדיין נמצא תחת חקירה של צבא לבנון. במערכת הביטחון מנסים לזהות אותו

בניגוד לפרסומים הבוקר (חמישי), האזרח הישראלי שחצה את הגבול לפני יומיים ללבנון טרם הוחזר לישראל והוא עדיין נמצא תחת חקירה של צבא לבנון.

לפני יומיים, בשעות הבוקר, חצה הישראלי, בשנות ה-30 לחייו, את הגבול סמוך למושב אביבים. תצפית של צה"ל שזיהתה את החצייה הוקפצה למקום, אולם לא מצאה את האיש. בעקבות כך עודכן כוח יוניפי"ל, ששלח כוח לאזור. הכוח קיבל עדכון לפיו האיש נלכד על ידי צבא לבנון סמוך לכפר עיתרון.

על פי הדיווח, מדובר באדם בשנות ה-30 לחייו, בעל צלקת על פניו וכן בעל חזות מערבית. מבדיקת וואלה! חדשות עולה כי האיש נתון בחקירה על ידי גורמי מודיעין לבנונים מאז נלכד, וכי הם מנסים לברר את זהותו.

במערכת הביטחון מנסים לזהות את האיש, אולם עד כה לא דווח על אדם בעל תיאור דומה שנעדר, לכן הוחלט לפרסם את תמונתו של האיש, בתקווה שהציבור יצליח לזהותו. בתמונה נראה אדם מצולק בעל שפם, לבוש חולצה של קבוצת הכדורסל 'אורלנדו מג'יק' כשהוא אזוק.

על פי הערכות מדובר באדם הלוקה בנפשו. במקביל מקיימים בישראל קשר רציף עם אנשי האו"ם בלבנון על מנת לוודא כי במידה והאיש יתברר כישראלי, הוא יוחזר בשלום לישראל דרך מעבר ראש הנקרה.

נציג יוניפי"ל בנקורה, אנדרה טננטי, אמר לוואלה! חדשות כי הארגון הופתע לשמוע שבישראל היו פרסומים כי האיש חזר לארץ. "אין לנו מידע כזה, והאיש לא הועבר לישראל", אומר טננטי, "כרגע אנחנו בקשר עם צבא לבנון ואנו מחכים לתגובה שלהם, אבל כרגע זה לא בידיים שלנו. אני מעריך שהצבא הלבנוני בעצמו אינו יודע את זהותו של האיש, אחרת הם היו מודיעים לנו, לאור היחסים הקרובים בינינו. בכל אופן, אנו מאמינים שהוא לא מוחזק בכלא אך מעבר לכך אין לנו כל ידיעה לגבי מיקומו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully