וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשה טוב ביום

29.8.2009 / 17:03

מעזרה לנזקקים ועד שמירה על הסביבה, וואלה! וארגון חברה טובה מסדרים לכם את השבוע ואת המצפון עם אפשרויות להתנדבות ללא התחייבות

28-29.8: מנקים רחובות

הנזק הסביבתי לא מעניין את המעשנים שזורקים בדלי סיגריות על הרצפה. אם כבר נמאס לכם מהטינופת, במקום לחנך אותם, בואו לחלק עם עמותת "ארץ ללא בדל" מאפרות אישיות ולאסוף בדלים מרחובות תל אביב. "ארץ ללא בדל" היא עמותה רשומה שמטרתה צמצום לכלוך בדלי הסיגריות בישראל על ידי העלאת המודעות, עידוד שימוש במאפרות וקידום אכיפה וחקיקה.

30.8-3.9: פותחים שולחן

כ-223,000 משפחות צפויות לחגוג השנה את החגים מתחת לקו העוני. זו לא עוד כותרת בעיתון, אלא מציאות. גם אם אין לכם אפשרות לתרום, ניתן לעזור להעלות את המודעות ולקחת חלק בהקמת שולחן חג ענק וריק, יחד עם עמותת "לתת".

30.8: שותלים תקווה

פרחים עושים טוב לכולנו. עמותת אור לנפש פועלת מזה שנים בתחום שיקום חולי הנפש בקהילה. העמותה דואגת למשתקמים לדיור מוגן וליווי בקהילה ועושה זאת גם בעזרת משתלה שיקומית. בואו להקים יחד עם העמותה משתלה עם ולמען פגועי נפש בירושלים. המשתלה תסייע ביכולתם למכור פרחים ולהתפרנס בכבוד.

31.8: קח תרמיל ובוא

כולנו אוהבים את הנוף הגלילי הירוק. נראה כאילו תמיד הוא היה כזה. בחלקו כן, אבל היו גם חלוצים רבים אשר דאגו לפיתוח וטיפוח הנוף, כדי שאנו נהנה ממנו היום. רוצים להיות חלק ומחוויה שהיא לא רק מפעם? בואו להתנסות בפרויקט "דרך ארץ" בחוויה חקלאית ייחודית בגליל. הפעילות מבוססת על קבוצות המגיעות ליום התנדבות חינוכי שאורך בין שלוש לשבע שעות של עבודת אדמה הכוללת: שיקום נחל, נטיעות, סיקול, גיזום, בניית טרסות, הקמת פינות צל וכדומה. בפעילות מסייעים לקבוצה שלמה של נצרכים שלא מקבלים סיוע מאף גורם והם ציבור החקלאים בגליל.

2.9: חיבוק וחיוך במחיר אחד

במועדונית בקריית ים עובדים עם ילדים בני 4-10 הזקוקים לחיבוק, יחס חם וכמובן חיוך. רוצים לראות אותם מחייכים? בואו לבלות עם הילדים. תוכלו להעביר פעילויות שונות: קריאת סיפור, מוזיקה, ספורט ועוד.

4.9: קבלת שבת

רגע לפני שבת והמנוחה, כיף לשמח את אלו שכבר עשו ופעלו לפנינו. בואו לקבל את השבת יחד במרכז הגריאטרי בנתניה ולשמח את הקשישים שלנו. סיפורים וחווית של פעם בשפע.

עמותות וארגונים המעוניינים לפרסם פעילויות במדור זה מומנים לפנות למיכל בטלפון 0528345317

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully