וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביו של חייל שנהרג מפליטת כדור: "זה רצח"

יהושע בריינר

27.8.2009 / 9:50

הוריו של החייל יניב פוזואריק, שנהרג במרץ 2008 מפליטת כדור של חברו בגבול הצפון, דורשים כי היורה יואשם ברצח. האב: "אם הוא היה נכנס לכלא המקרה הדומה בגולני יכול היה להימנע"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן. עריכת וידאו: ענת ברק)

הוריו של החייל יניב פוזואריק, שנהרג מפליטת כדור במוצב בגבול הצפון במרץ 2008, החלו הבוקר (חמישי) לקיים משמרת מחאה מול בסיס הקריה בתל אביב בדרישה להעמיד לדין את החייל היורה באשמת רצח. לטענת אביו של פוזואריק, יפים, החייל היורה, התכוון להרוג את בנו ולא מדובר בתאונה. "הרוצח של הבן שלי ממשיך להסתובב חופשי", אמר לוואלה! חדשות.

"ברגע שבן אדם מצמיד רובה לראשו של הבן שלי ובדם קר לוחץ על ההדק אז הוא רוצח". משפחתו של פוזואריק גם זועמת על כך כי למרות שהמקרה הקשה, עד היום לא הוגש עדיין כתב אישום כנגד החייל היורה. "אנחנו מרגישים שעושים מאיתנו צחוק. מסיבות שונות ומשונות, הפרקליטות הצבאית מושכת את התיק הזה יותר מדי זמן".

"אם היו מגישים כתב אישום לפני חצי שנה ומכניסים את החייל היורה למאסר ממושך, אז המקרה שקרה בגולני היה יכול להימנע", הוסיף. "אותו חייל היה חושב פעמיים האם כדאי לו לכוון את נשקו על החבר שלו, אפילו בצחוק. לצערי הרוצח של הבן שלנו אפילו לא נמצא בכלא. שום דבר לא יחזיר את הבן שלי, אבל לפחות נוכל למנוע את הרצח הבא".

יש לציין כי למרות דברי האב כאילו מדובר ברצח מכוון, זאת לאור מתח ששרר בין פוזואריק לחייל היורה, ככל הנראה לא יועמד החייל באשמת רצח. בשבוע הקרוב צפויה להתקבל החלטה סופית בנידון. ביחד עם יפים פוזואריק, המיוצג על ידי עו"ד שלומי ציפורי, הגיעו היום לקריה גם חבריו של יניב וכן הוריו של פרח הטיס כרמי אילן, שנהרג בתאונת טיסה לפני עשרה חודשים, התומכים במאבק המשפחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully