וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: חשף איבר מינו בפני ילדים דרך הסלולרי

אייל דץ

27.8.2009 / 9:42

צעיר בן 20 מכפר קאסם נעצר בחשד שהתקשר לקטינים וחשף את איבר מינו לעיניהם דרך מצלמת הטלפון הנייד. בחקירתו קשר עצמו הנאשם לעשרות מקרים נוספים. "אני לא שולט על זה"

מטריד סדרתי דרך הטלפון הנייד: משטרת ראש העין עצרה היום (חמישי) צעיר בן 20 מכפר קאסם בחשד שהתקשר לשני קטינים וחשף את איבר מינו לעיניהם דרך מצלמת הטלפון הנייד. מחקירתו של החשוד עולה כי הוא ביצע בעבר עשרות מקרים דומים. לטענתו, הדבר מביא אותו לפורקן מיני והוא איננו שולט על כך. המשטרה תבקש להאריך היום את מעצרו בבית משפט השלום בפתח תקווה.

חשיפת הפרשה באה בעקבות תלונה שהגישה ילדה בת 12 בתחנת ראש העין ובה היא התלוננה כי אדם התקשר אליה וביצע בטלפון באמצעות הוידאו מעשה מגונה בפניה. מחקירה שנפתחה עלה כי לפני כעשרה ימים התלונן בתחנת המשטרה ברחובות ילד בן 11 על מקרה דומה.

סגן מפקד תחנת ראש העין, רפ"ק משה (איקן) שחר סיפר לוואלה! חדשות, כי בעקבות חשיפת המקרה פנו שוטרי התחנה לכל תחנות המשטרה בארץ במטרה ולנסות לאתר תלונות נוספות נגד החשוד. "מדהים באיזו קלות הוא ביצע, על פי החשד, את המעשים והמטרה שלנו היא לאתר מקרים נוספים שבהן הוא הטריד קטינים דרך הטלפון", אמר רפ"ק שחר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully