וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התאונה ביהוד: חשד שהאישה מחפה על בעלה

איילה חננאל ונעמה טלמור

27.8.2009 / 12:31

על פי החשד תושבת יהוד פגעה אתמול בילד בן 12 ביהוד, פצעה אותו באורח קשה ונמלטה. במשטרה חושדים כי בן זוגה, לו אין רישיון נהיגה, הוא שנהג ברכב הפוגע. מצבו של הילד מוגדר "קריטי"

דייב שחר

(צילום: דייב שחר) (עריכה: ענת ברק)

פנינה תורן, תושבת יהוד בת 25, שפגעה אתמול על פי החשד בילד בן 12 בעיר ופצעה אותו באורח קשה, הובאה הבוקר (חמישי) להארכת מעצר. כמו כן הוארך גם מעצרו של בעלה, עמרי תורן. על פי החשד, הצעירה ברחה מהמקום לאחר האירוע. מעצרה הוארך עד ליום ראשון הקרוב. היא תואשם, ככל הנראה, בהפקרת פצוע ובשיבוש הליכי חקירה.

בבית החולים "שיבא" בתל השומר נאבקים הרופאים על חייו של הילד שנפגע בתאונה בעת שגלש על הסקייטבורד הממונע שלו. מצבו מוגדר קריטי והוא מנותח בשעות אלו.

באגף התנועה של מחוז ת"א חושדים גם, כי הנהגת שהודתה ושחזרה את התאונה לא באמת נהגה ברכב ומנסה לחפות על בעלה, שעל פי חשד המשטרה נהג ברכב בפועל למרות שאין לו רישיון נהיגה, משום שהוא סובל מקשיי ראייה. בן זוגה של האישה מכחיש את החשדות נגדו. בני הזוג נתפסו הודות לעירנותם של עדי ראייה. הם נעצרו בשעה שסעדו במסעדת בשרים בראשון לציון.

אמש שחזרה הצעירה את תאונת הפגע וברח. היא הודתה בחקירתה במשטרה כי דרסה את הילד בן ה-12 ופצעה אותו באורח קשה ברחוב נורדאו ביהוד. מחקירת התאונה עלה כי החשודה ובן זוגה נסעו ברכב פרטי מסוג סקודה, ופגעו בילד שנסע על סקייטבורד ממונע.

הצעירה סיפרה כי נלחצה ולכן ברחה מהמקום. הילד בן ה-12 גלש על סקייטבורד חשמלי בזמן שנפגע על ידי המכונית, צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

לדברי דובר מד"א ירקון, הפרמדיקים, שהגיעו למקום התאונה מצאו את הילד במצב קשה מאוד כשהוא שוכב על הכביש וסובל מפגיעת ראש. הפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ובמצב קשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully