וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממתק עולמי: במבה נוגט יעבור גלובאליזציה

מאת איילה צורף

26.8.2009 / 22:44

מנכ"ל נסטלה העולמית, פול בולקה, ביקר אתמול בישראל בביקור בזק סודי שלא היה חשוף לתקשורת, ואת עיקר זמנו בילה במפעל המייצר את החטיף

מנכ"ל נסטלה העולמית, פול בולקה, ביקר אתמול בישראל - כך נודע ל-TheMarker. בולקה שהה בישראל למשך 24 שעות בלבד, בביקור בזק סודי שלא היה חשוף לתקשורת. זוהי הפעם הראשונה שבולקה מבקר בישראל מאז נכנס לתפקידו לפני שנה וחצי.

בולקה, יליד בלגיה, מנהל את קבוצת נסטלה השווייצית, המונה 283 אלף עובדים ובעלת מחזור מכירות שנתי של 103 מיליארד דולר ב-2008. בעבר כיהן כסגן נשיא החברה האחראי על ארה"ב, קנדה ואמריקה הלטינית, כמנהל הסניף הגרמני של נסטלה וכמנהל הסניף הצ'כי שלה.

בולקה, 55, נחת בישראל ביום שלישי בצהריים יחד עם פריץ ואן דייק, סגן נשיא בכיר בנסטלה ומנהל אזור אירופה והמזרח התיכון בחברה. היישר משדה התעופה נסע בולקה לסניף חצי חינם בחולון, שם ערך סיור עם ראשי אסם, המנכ"ל גזי קפלן והיו"ר דן פרופר.

במבה נוגט מעניין במיוחד את נסטלה העולמית

לנסטלה אחזקה של 54% באסם, וקבוצת נסטלה ישראל כוללת גם את גלידות נסטלה, בונז'ור ונסטלה פוד סרוויס, המספקת מזון לשוק המוסדי.

בולקה בילה את עיקר זמנו בישראל במפעל של קבוצת אסם בשדרות, המייצר את חטיף במבה נוגט, שנחשב אחת ההצלחות הישראליות הבולטות בקבוצת נסטלה. במבה נוגט הוא חטיף מתוק, ולכן מעניין במיוחד את נסטלה העולמית, המחזיקה במאות מותגים של שוקולד וחטיפים מתוקים.

במבה נוגט רשום כפטנט בבעלות קבוצת אסם, ובעקבות פיתוחו אישרה נסטלה לאסם להתחיל לייצר בישראל דגני בוקר ממולאים. בכך, הצטרפה ישראל לקבוצת המדינות הבודדות בעולם שמייצרות דגנים עבור נסטלה.

מפעל אסם בשדרות הוקם ב-1981 והוא המעסיק הגדול ביותר באזור עוטף עזה, עם 480 עובדים. במפעל מיוצרים כיום כ-170 מוצרים, ובהם ביסלי, מנה חמה, פתיתים, מרקים, תבשילים, שקדי מרק, קטשופ ורטבים. בחברה סירבו להתייחס לשאלה האם הוחלט לקדם את פעילות במבה נוגט גם בעולם.

בערב הגיע בולקה לשוק הכרמל ולנחלת בנימין, שם התוודע לפעילות שיווקית של סלטי צבר (השייכת לאסם), כשאליו נלוותה נילי צור, מנכ"לית החברה.

בשוק, שהיה עמוס מבקרים ומקושט ברקדניות בטן ובמוסיקה מזרחית, התרשם בולקה מהמהלך שביצעה החברה להגדלת נתח השוק וחיזוק המותג שלה - סדרת הסלטים בחתימת השף רפי כהן ממסעדת רפאל. את הבוקר שלמחרת הקדיש לפגישה בת ארבע שעות עם מנכ"לי החברות של קבוצת אסם, ואז עזב את ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully