וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי מלכלך על שקלאר במייל?

אופיר בר-זהר

26.8.2009 / 22:44

בשבועות האחרונים מקבלים בכירי רשות השידור, עיתונאים וגורמים נוספים בתעשייה, רצף מיילים המבקרים את התנהלותו של מנכ"ל רשות השידור

מיהם העובדים ברשות השידור שיוצאים נגד המנכ"ל מוטי שקלאר? בשבועות האחרונים ממהרים מדי בוקר בכירי רשות השידור לבדוק את תיבת המייל שלהם, ולקרוא את הפרק החדש של "סיפורי שקלאר". מדובר ברצף מיילים תחת כותרת זו שגורם אלמוני שולח באדיקות מדי בוקר לבכירים ברשות, לעיתונאים ולגורמים נוספים בתעשייה, ובהם מועברת ביקורת על התנהלותו של מנכ"ל רשות השידור. השבוע כבר הגיע הפרק ה-23, ובו מוחה השולח על האפשרות לרכוש את משחקי הכדורגל של ליגת העל בעלות של מיליוני שקלים בזמן שהחוב לבזק על תחזוקת המשדרים טרם שולם.

גורמים ברשות מספרים שהמיילים יוצרים עניין רב ונהפכו לשיחת היום. אחד מהם אמר כי "זה כנראה מישהו שמקבל הרבה הדלפות. כולם ברשות יודעים על המיילים וכולם מגחכים". גורמים אחרים ברשות השידור טענו כי מאחורי המיילים עומדים גורמים מתוסכלים שלא קיבלו מינוי שבו חפצו. בין היתר התלונן שולח המיילים האנונימי על רכישת כיסאות חדשים בעת שאין כסף, מינויים שנעשים מסיבות לא ענייניות לטענתו, הפצת עלון לעובדי הרשות בעלות גבוהה ועוד.

לדברי שקלאר, "מתוך 1,900 עובדים תמיד יהיו כאלה שלא מרוצים. אני לא חושב שצריך להתייחס לרכילות זולה ולאנשים פחדנים שמסתתרים מאחורי מיילים אנונימיים. אני מעדיף להשקיע את מירב זמני בתוכן ובקידום הרפורמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully