וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעללי ריצ'רד ברנסון בארץ הקודש

הכול פוליטי: המיליארדר הבריטי ממשיך את מסע הפגישות שלו בביקורו בישראל. ברנסון אמר כי "קהילת העסקים בישראל צריכה להיות מעורבת בתהליך המדיני"

המיליארדר הבריטי ריצ'רד ברנסון ממשיך את מסע הפגישות שלו בביקורו בישראל עם פורום ה-ELDERS, שכולל מנהיגים ותיקים שהגיעו למזרח התיכון כדי לנסות לקדם את תהליך המדיני. אתמול פגשו ברנסון וחברי הפורום אנשי עסקים מישראל, בארוחה חגיגית שנערכה במסעדת "קוולייר" היוקרתית בירושלים.

ברנסון אמר במהלך הארוחה כי על קהילת העסקים בישראל להתגייס למען תהליך השלום ולהיות מעורבת בתהליך המדיני. הוא מצא לעצמו מקום נוח לצדו של ראובן אדלר, באותו השולחן של ג'ימי קרטר, יעקב פרי, אפרת פלד וניר בורנשטיין. בארוחה נרשמה מתיחות זוטא בין קרטר, שתקף את ישראל על המשך הבנייה בהתנחלויות, לבין פרי ועידן עופר, שהתנדבו לשמש סניגורים. "העובדה שהם מאזנים את הביקור שלהם ומטים אוזן לאזרחים ונציגים משני הצדדים לא תפתור את הסכסוך, אך עשויה ליצור מצע נוח יותר לשלום ולעשיית עסקים", אמר פרי על ביקורם של המדינאים.

אנשי עסקים נוספים שהגיעו כדי להתחכך בבעל השליטה באימפריית וירג'ין ובשועי העולם שלצדו היו זוהר זיסאפל, עמי אראל, חמי פרס, ניר ברונשטיין, עפרה שטראוס, שי וייס, סטף ורטהיימר וליאורה עופר. יחד עם ברנסון הגיעו לארוחה גם שאר חברי פורום ה-ELDERS, בהם נשיא ברזיל לשעבר פרננדו קרדוסו, נשיא ארה"ב לשעבר ג'ימי קרטר, הבישוף דזמונד טוטו, ראש ממשלת נורווגיה לשעבר גרו ברונטלנד ונשיאת אירלנד לשעבר מארי רובינסון. עוד הגיעו חברת הפרלמנט ההודית לשעבר אלה באהט ונשיא אי-ביי לשעבר ג'פרי סקול. למחרת יצאה החבורה המכובדת ללשכת הנשיא בירושלים, שם פגשו את הנשיא שמעון פרס שסיפר לאורחים כי "החמאס גורם נזק כבד לפלסטינים, ועל מנהיגי העולם להכיר בכך ולתבוע משלטון הטרור בעזה לשנות את דרכיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully