וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגע וברח ביהוד: החשודה שחזרה את המעשה

איילה חננאל

26.8.2009 / 22:40

תושבת יהוד שחזרה את המעשה, לאחר שנשברה בחקירתה והודתה שפגעה קשה בילד בן 12 בתאונת פגע וברח.לטענתה, לאחר שפגעה בו נכנסה לפאניקה וברחה

תושבת יהוד, בת 25 שחזרה הערב (רביעי) את תאונת הפגע וברח שאירעה היום ביהוד. החשודה הודתה בחקירתה במשטרה כי דרסה את הילד בן ה-12 ופצעה אותו באורח קשה ברחוב נורדאו ביהוד. מחקירת התאונה עלה כי החשודה ובן זוגה נסעו ברכב פרטי מסוג סקודה, ופגעו בילד שנסע על סקייטבורד ממונע.

הצעירה סיפרה כי נלחצה ולכן ברחה מהמקום. מחר היא תובא להארכת מעצר יחד עם בן זוגה בחשד להפקרת פצוע ושיבוש הליכי חקירה. הילד בן ה-12 רכב על סקייטבורד חשמלי בזמן שנפגע על ידי המכונית, צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו לבית החולים שיבא בתל השומר.

לדברי דובר מד"א ירקון, הפרמדיקים, שהגיעו למקום התאונה מצאו את הילד במצב קשה מאוד כשהוא שוכב על הכביש וסובל מפגיעת ראש. הפרמדיקים ביצעו בו פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים כשהוא מונשם ובמצב קשה.

בשבוע שעבר נפצע ילד כבן 10 באורח קל בתאונת פגע וברח במעלות. מחקירה ראשונית עלה כי מכונית מסוג מזדה 3 בצבע שחור, שיצאה ממעלות, פגעה בילד סמוך לאצטדיון הכדורגל ונהגה נמלט מהמקום. הילד פונה לבית החולים בנהריה. המשטרה הקימה מחסומים באזור בניסיון לאתר את הנהג הפוגע, שנמלט ככל הנראה לכיוון נהריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully