וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים בעוז: עובדת זרה גורשה לרוסיה

איילה חננאל

26.8.2009 / 16:16

יחידת עוז עצרה שוהה בלתי חוקית מרוסיה אשר הסתננה לישראל במסווה של חרדית ועבדה במשק בית בבני ברק. האישה טוענת כי יש לה בן זוג ישראלי וכי הם מתכננים להינשא

נעם כהן

(נועם כהן, עריכת וידאו: גדי וינסטוק)

אנשי יחידת עוז של משרד הפנים ממשיכים במבצע לאיתור וגירוש עובדים זרים בלתי חוקיים. לאחר שלפני חודש התקבל ביחידה מידע על שלוש שוהות בלתי חוקיות מרוסיה, אשר מתחפשות לחרדיות על מנת להיטמע בשטח ולקבל עבודה במשקי בית במגזר החרדי, פתחה היחידה בחקירה, והצליחה לפני כשבוע לתפוס שתיים מהנשים. אמש (שלישי) נעצרה העובדת הלא חוקית השלישית.

חנן, רכז המודיעין של יחידת עוז, מספר כי מעצר האישה השלישית התאפשר הודות למעקב שאנשי היחידה ניהלו אחריה ממקום מגוריה בפרדס כץ ועד למקום עבודתה בבני ברק כאשר היא מחופשת לחרדית.

מחקירתה של האישה עולה כי כבר בשנת 2003 היא הסתננה לארץ, שהתה כאן עד שנת 2006, נעצרה וגורשה חזרה לרוסיה. האישה חזרה השנה בחזרה לארץ באמצעות זהות מזויפת. בשימוע שנערך לה טענה האישה כי יש לה בן זוג ישראלי וכי היא מתכוונת להינשא לו בקרוב. בדיקה קצרה שנערכה במשרד הפנים העלתה כי לא נפתחה כל בקשה למתן אישור נישואים מטעם האישה או בן זוגה לכאורה, ובית הדין למשמורת הוא שיקבע האם תוכל להישאר בארץ או שתורחק בסופו של דבר חזרה לרוסיה.

  • עוד באותו נושא:
  • יחידת עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully