וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא המדומה: לקח כסף על הרדמה בלבד

קובי מנדל

26.8.2009 / 16:02

תושב חיפה נעצר בחשד שהתחזה לרופא וטען כי ביצע ניתוח ברגלו של מטופל. מאוחר יותר התברר כי הרופא המדומה נתן לו חומר מטשטש בלבד וחבש את רגלו

תושב חיפה, נכה בן 40, נעצר היום (רביעי) בחשד שהתחזה לרופא מומחה - אורתופד, ואף לווטרינר. בין היתר גם התהדר האיש בהתמחותו בילדים בעלי הפרעות קשב. ברשותו נתפסו תעודות מזויפות.

העצור נחשף לאחר שאחד המטופלים פנה אליו לצורך ביצוע ניתוח ברגלו. במהלך הטיפול נתן לו המתחזה חומר מטשטש, חבש את רגלו ולאחר מכן הסביר כי ביצע ניתוח קטן ברגל. עבור טיפול זה גבה המתחזה 16 אלף שקלים.

לאחר שהמטופל שב לביתו, הוא הסיר את התחבושת וגילה כי לא נעשה דבר. בעקבות זאת, הוא הגיש תלונה במשטרה. חוקרי תחנת המשטרה בחיפה ערכו חיפוש בביתו של החשוד, במהלכו התברר כי נהג גם להתחזות כיועץ רפואי בחברת ביטוח.

השוטרים החרימו רישיונות מזויפים של רופא מומחה ורישיון וטרינר, חותמות מזויפות ואף סכין מנתחים וכרטיס ביקור. בנוסף, הוחרמו מחשבים ומסמכים.

סגן ניצב שמואל בוקר, ראש משרד החקירות בתחנת חיפה, מסר לוואלה! חדשות כי הרופא המתחזה ביצע את הניתוח המדומה בחדר טיפולים בבית החולים אלישע בחיפה. על פי החשד הוא פעל במשך כמה חודשים בחקירתו הוא הודה במעשים המיוחסים לו הביע צער, ואף הודה לחוקרים שתפסו אותו. בתום חקירתו הוא שוחרר בערבות.

  • עוד באותו נושא:
  • הונאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully