וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמלה: אותרו הפורצים לכלבייה

26.8.2009 / 15:40

הגורים שנגנבו נמצאו במחסן בבניין מגורים בעיר, בו אותרו גם שלושה קטינים החשודים במעשה. תנו לחיות לחיות: "כל הכבוד למשטרה"

משטרת רמלה איתרה הבוקר את החשודים הפריצה לכלביית "תנו חיות לחיות" ואת הגורים שנגנבו. הגורים הוחזרו לכלבייה והנערים עוכבו לחקירה. "התקבלה תלונה על הארוע אמש, והחלטנו, למרות הפעילות הענפה של המשטרה, להקצות כח אדם לעניין" מוסר אלי מוסרי, סגן מפקד תחנת רמלה לוואלה! ירוק. "החקירה בעקבות הפריצה העלתה כמה חשדות, ויצאנו לחיפוש. הגורים נמצאו בבניין מגורים ברמלה, ובו נמצאו גם שלושה קטינים, בני 12-13, החשודים במעשה. כעת הם נחקרים", הוסיף מוסרי. מאחר ומדובר בקטינים, יש להניח כי לא יענשו על מעשיהם גם אם יודו במיוחס להם.

הגורים שלמים ובריאים, ומחכים לאימוץ

אתי אלטמן, דוברת וממייסדי עמותת "תנו חיות לחיות" אמרה לוואלה! ירוק כי "למזלנו נמצאו הגורים מהפריצה אתמול. חלקם בביין מגורים ברמלה, ואחד נמצא בשדה התעופה וכבר אומץ על ידי מי שמצאה אותו". עוד מוסיפה אלטמן כי "המשטרה עשתה עבודה נהדרת. גם במקרה הזה, וגם במקרה תפיסת הנער מפתח תקווה שצולם מתעלל בחתול. אנו מודעים לעומס הרב בעבודתם, ומודים להם על הטיפול במקרים מסוג זה. מגיע להם כל הכבוד, וברגעים אלה אנו שולחים מכתבי תשבוחות על עבודת משטרת רמלה ופתח תקווה למפכ"ל ולשר לביטחון פנים".

"הדבר הכי חשוב שהציבור צריך לדעת", מבקשת אלטמן להדגיש, "הוא שלמרות שאנחנו עמותה גדולה ומוכרת, אנו ובעלי החיים ברשותנו נמצאים במצוקה גדולה. אנו מבקשים שאנשים יבואו לאמץ כלבים וחתולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully