וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"3 מהחשודים בלינץ' בת"א יואשמו ברצח"

26.8.2009 / 15:19

לאחר ימים של אי וודאות נודע היום לוואלה! חדשות כי בכוונת הפרקליטות להאשים ברצח לפחות שלושה מהחשודים בביצוע הלינץ' באריק קרפ. שלושה מהמעורבים שוחררו למעצר בית

כתבי אישום באשמת רצח יוגשו מחר נגד לפחות שלושה משבעת החשודים בביצוע הלינץ' באריק קרפ לפני כשבוע וחצי בטיילת בחוף תל ברוך. לוואלה! חדשות נודע היום (רביעי) כי הפרקליטות גיבשה את ההאשמה בסעיפי הרצח נגד החשודים לאחר שהשתכנעה כי הראיות שאספה המשטרה מספיקות כדי להגשת כתבי האישום בגין רצח נגד לפחות שלושה מהחשודים. נגד כל שבעת החשודים יוגשו כתבי אישום מחר בבית המשפט.

בהצהרת התובע שהוגשה אתמול לבית משפט השלום בתל אביב, טענה המשטרה כי ישנן מספיק ראיות לכדי כתב אישום בגין רצח. הפרקליטות הודיעה כי בכוונתה להגיש כתב אישום נגד החשודים, עם זאת היא לא הודיעה באילו סעיפים הם יואשמו. נגד המעורבים בפרשה שאינם יואשמו ברצח, מתכוונת המשטרה להמליץ על הגשת כתב אישום בין היתר בתקיפה בנסיבות חמורות, גרימת מוות ושיבוש הליכי חקירה.

בליל שישי ה-14 באוגוסט, שמונה צעירים שיכורים מג'לג'וליה ושתי צעירות מכפר סבא ופתח תקווה תקפו את ליאונרד קרפ בעת שטייל בחוף תל ברוך עם אשתו ובתו. קרפ שהעז להעיר לחבורה השיכורה בעקבות הטרדות מצידם הוכה למוות באכזריות לעיני האם והבת.

בזמן שחלף מאז האירוע, שיחזרו מרבית החשודים את אירועי הלילה בפני חוקרי המשטרה. שתי הצעירות, אחת מהן חיילת בשירות סדיר, שוחררו למעצר בית. אמש שוחרר חשוד נוסף למעצר בית, לאחר שנציגי המשטרה הודיעו לבית המשפט שחקירתם נסתיימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully