וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 100 אך עדיין צעירה

26.8.2009 / 14:22

עיר הנוער חזרה לתל אביב ותל אביב חזרה להיות עיר של צעירים. היום תימשך החגיגה שתסתיים בפיצוץ מבית היוצר של אסטרל פרוג'קשן

אחרי שבתחילת השבוע הועברו מושכות העירייה לידיו האמונות של יושב ראש פרלמנט הנוער העירוני, רושל מושיוב, המשיכה אתמול תל אביב בת ה-100 לתת כבוד לצעיריה וחידשה מסורת רבת שנים שנזנחה: עיר הנוער.

אלפי בני נוער גדשו את מתחם הספורטק כדי להשתתף בחגיגה ולצפות, בין השאר, בהופעות של יוני בלוך, מרצדס בנד והדג נחש ולנענע את העכוזים במסיבת ענק עם די.ג'יי עמרי רונן. בין לבין הופיעו להקות צעירות שנבחרו על ידי צופי ערוץ 24 והתקיימו השלבים הראשונים בטורנירי הסטריטבול והקטרגל.

ואילו בתחרות הדיבייטינג שהתקיימה במתחם הייד פארק - לכאורה, הרובע הרציני יותר של העיר - ספג נציג השלטון המרכזי, ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי), מפלה מוחצת מפיו של הנער בארי.

חגיגת הנעורים ממשיכה היום עם הופעות של התקווה 6, שימי תבורי ואסטרל פרוג'שקן. בנוסף, יתקיימו הגמרים בטורנירי הסטריטבול והקטרגל, והח"כים יואל חסון ויוחנן פלסנר (שניהם מקדימה) יבואו לקבל בראש ממיטב הרטוריקנים הצעירים של העיר. וכמובן, כמו אתמול, יהיו גם להקות צעירות ומתחמים מכל הסוגים: מ-Xטרים ועד צה"ל, מפלייסטיישן ועד תנועות נוער. יה מן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully