וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצה"ל בודקים: האם ישראלי עצור בלבנון?

יהושע בריינר

26.8.2009 / 11:06

לפי הדיווחים, אדם בעל חזות מערבית שאינו דובר ערבית חצה אתמול את גבול ישראל-לבנון ונעצר על ידי הצבא הלבנוני. נציג יוניפי"ל לוואלה! חדשות: "אין לנו מידע על מצבו"

האם אזרח ישראלי חצה את הגבול ללבנון? במערכת הביטחון ממשיכים לנסות ולברר את זהות האדם, שלפי הדיווחים חצה אתמול (שלישי) את הגבול ללבנון ומוחזק כעת בידי הצבא הלבנוני.

תצפית של צה"ל זיהתה אתמול אדם שעובר את גדר המערכת סמוך לאביבים. בשלב מאוחר יותר הגיעו דיווחים מכלי תקשורת לבנוניים, לפיהם אדם בעל חזות מערבית שאינו דובר ערבית בשנות ה-30 לחייו נעצר על ידי צבא לבנון בכפר עיתרון שבדרום המדינה.

בתחילה חשבו בצה"ל כי מדובר בחייל לשעבר בצבא דרום לבנון. עם זאת, לפי ההערכות כעת, ייתכן שמדובר באדם הלוקה בנפשו. במערכת הביטחון בודקים בישראל האם ישנו אדם שדווח כנעדר.

אנדרה טננטי, נציג יוניפי"ל בלבנון, סיפר הבוקר לוואלה! חדשות: "כרגע אין לנו הרבה מידע לגבי האיש, שעדיין לא ברורה זהותו. אתמול בשעון הבוקר המאוחרות הגיע דיווח מצה"ל על אדם שחצה את הגבול לטרירטוריה הלבנונית, לאחר שעבר את הגדר האלקטרונית, והוא מסתובב ככל הנראה באזור הכפר עיתרון".

לדבריו, "יוניפי"ל הודיע על כך באופן מיידי לצבא לבנון, ובמקביל הקפצנו למקום כוח שהחל בחיפושים. בשעה שלוש דווח לנו כי נמצא האדם שעונה לתיאור שהעביר צה"ל. כרגע, האיש נמצא בחזקת צבא לבנון, ואנחנו עומדים בקשר איתם". טננטי הדגיש, כי אין ליוניפי"ל מידע על מצבו הנפשי או הבריאותי של האיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully