וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וול סטריט ממשיכה לטפס

יעל חלק

25.8.2009 / 23:30

המדדים בוול סטריט הוסיפו להתחזק מעט גם הלילה והוסיפו 0.3% לערכם, על רקע ההכרזה על כהונה שניה ליו"ר הבנק הפדרלי בן ברננקי

המסחר בוול סטריט ננעל בעליות שערים, עם פרסום נתוני מקרו חיוביים בתחום הדיור. ברק אובמה הכריז על מינויו של בן ברננקי לקדנציה נוספת בתפקיד יו"ר הבנק הפדרלי. מינויו של ברננקי היה צפוי, אך תזמון ההודעה היה מוקדם ומפתיע. ההערכות הן כי משמעות ההחלטה כי הפד יוכל לעמוד בביצוע הצעדים האגריסיוויים שיזם ברננקי על מנת לצמצם את נזקי המשבר הכלכלי.

דאו ג'ונס עלה ב-0.3% לרמה של 9,539 נקודות, נאסד"ק התחזק ב-0.3% לרמה של 2,024 נקודות ו-S&P 500 הוסיף 0.2% לרמה של 1,028 נקודות. בשוק הסולידי, מחירי איגרות החוב ל-10 שנים של ממשלת ארה"ב עלו והתשואה עליהן ירדה ב-0.044% ל-3.45%.

בגזרת המקרו: בטחון הצרכנים בארה"ב עלה באוגוסט בשיעור חד מהתחזיות, מה שמצביע על כך שיותר ויותר אמריקאים מאמינים כי המיתון החמור ביותר זה שישה עשורים מסתיים.

מדד בטחון הצרכנים של מכון המחקר קונפרנס בורד עלה באוגוסט ל-54.1 נקודות, העלייה הראשונה מאז מאי, לעומת נתון מתוקן של 47.7 נקודות שנרשם ביולי. אנליסטים צפו כי המדד יעמוד על 47.9 נקודות. העלייה במדד מעל לרמה של 50 נקודות מצביעה על כך שיותר צרכנים הביעו ביטחון באשר למצב הכלכלה האמריקאית, מאשר אלה שהיו פסימיים.

מוקדם יותר היום פורסם גם מדד קייס-שילר למחירי הבתים לחודש יוני. לראשונה מזה שלוש שנים נרשמה עליה רבעונית במחירי הבתים, כשהמדד עלה ב-3% ברבעון השני לעומת הרבעון הראשון. המדד החודשי עלה ב-1.4%, זו העלייה החודשית השנייה ברציפות לאחר שגם במאי נרשמה התחזקות. יחד עם זאת, חשוב לזכור שהמדד נמצא עדיין ברמה נמוכה ב-15% מזו בה היה ביוני 2008.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully