וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גאפ בישראל: רבע-מיליון שקל ב-4 שעות

עדי דברת-מזריץ ורינה רוזנברג

26.8.2009 / 1:26

הכנסות ערב הפתיחה עמדו בציפיות הבעלים שטוענים: המכירות עוד ילכו וישתפרו. בכיר ברשת מתחרה: "זה יפה מאוד אבל לא 'וואו'"

מחזור המכירות של גאפ ביום בערב הראשון בישראל היה כרבע מיליון שקל - כך נודע ל-TheMarker. מדובר במחזור המכירות של ארבע השעות שבהן פעלה החנות בערב הפתיחה (יום שני), בין השעות 20:00 לחצות.

לאירוע פתיחת החנות, שהתקיים בשדרות ממילא בירושלים, קיבלו תושבי ירושלים והסביבה הזמנה בדיוור ישיר לביתם. לפני פתיחת החנות לקהל הרחב התקיים אירוע קביעת המזוזה ופתיחת החנות לתקשורת ולבכירי המשק. עם פתיחת החנות לקהל הרחב נרשמה פעילות רבה, שהמשיכה עד לסגירת החנות. לדברי גורם בכיר ברשת אופנה מתחרה, "אם משווים את המספרים למכירות שגרתיות של חנות אופנה זה מעולה". עם זאת, לדבריו, עבור חנות ראשונה שציפו לה כל כך, "זה יפה מאוד אבל לא וואו".

שמוליק בן משה, מנכ"ל אלרוב ישראל, אמר ל-TheMarker כי באלביט הדמיה, בעלי הזיכיון לגאפ בישראל, הופתעו לטובה: "אתמול היה אפילו יותר טוב משלשום בערב", סיפר. "החנות מלאה אנשים מהבוקר ופתחו כניסה נוספת. באלביט הדמיה אמרו לי שהם מתמוגגים מנחת, ולא זוכרים מספרים כאלה בפתיחת חנות של גאפ בעולם".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יקר ביחס למחירים בחו"ל - תחרותי ביחס למחירים בארץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחירים דומים למחירי השוק

מבחינת המחירים שמציעה גאפ, מדובר בעיקר במחירים תחרותיים הדומים למחירי השוק. ג'ינסים לנשים נמכרים במחיר 300-350 שקל, חולצות טי ב-80 שקל וצעיפים ב-100 שקל. מחיר חולצות האריג המכופתרות יקר יחסית למחירי השוק, ונע בין 220 ל-300 שקל לפריט. מחיר חולצות האריג לנשים מתחיל ברשתות אחרות ב-150 שקל.

גם המחירים בקטגוריית בגדי הגברים הם תחרותיים ביחס לשוק. מחיר הג'ינס לגברים אטרקטיווי ומרבית הקולקציה נמכרת ב-290 שקל. את חולצות הפולו שרוול קצר, שנמכרות במחיר 150 שקל, ניתן למצוא במחירים אטרקטיוויים יותר ברשתות אחרות. בגדי הילדים יקרים ביחס למחירי השוק: מרבית קולקציית הג'ינס נעה בין 130 ל-180 שקל, וקפוצ'ונים וסריגים עולים כ-140 שקל.

בקטגוריה של בגדי הילדים יתכן שגאפ תיקלע לבעיה, כיוון שהורים רבים לא מחפשים מותגים יקרים. בקטגוריית בגדי התינוקות המחירים דומים למחירי השוק: מכנס ג'ינס לתינוקות ב-100 שקל ואוברול ג'ינס ב-140 שקל. עם זאת, הורים רבים נוהגים לחכות למחירי סוף השנה שנחתכים ב-50%, ולא ברור אם גאפ תסכים להיסחף למבצעים הנהוגים בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully