וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושב קריית אתא נפצע קשה מיריות

קובי מנדל

25.8.2009 / 22:00

אלמונים ירו מטווח קצר בצעיר בן 30 בשדות הסמוכים לקיבוצים שבאזור קריית אתא ונמלטו מהמקום. הצעיר שנורה פונה לביה"ח ונבדק החשד כי מדובר באירוע על רקע סכסוך בין עבריינים

תושב קריית אתא בן 30 נורה הערב (שלישי) בשדות הסמוכים לקיבוצים שבאזור. צוות מד"א שהגיע למקום פינה אותו במצב קשה לבית החולים רמב"ם בחיפה. נבדק חשד שמדובר בסכסוך בין עבריינים. טרם נעצרו חשודים.

אירוע הירי הערב מצטרף לשני אירועים דומים שהתרחשו בקריית אתא במהלך השנה האחרונה. במקרה הראשון נרצחו שני בני אדם בתוך רכב. עד היום לא נעצרו חשודים ברצח הכפול. במקרה אחר נרצח בעל מסעדה בן 28, סמוך לעסק. לאחר אירוע זה נתפס תושב קרית אתא כחשוד בביצוע הירי וכיום הוא עומד לדין בבית המשפט המחוזי בחיפה.

ביום שני לפנות בוקר מת בבית החולים הלל יפה בחדרה, אחמד חושאן, בן 22 מבאקה אל גרביה, שנורה מוקדם יותר בעת שישב בבית קפה בכניסה לקיבוץ מצר. החשודים במעשה ברחו מהמקום. במשטרת מרחב העמקים העריכו כי הירי בוצע על רקע סכסוך בין עבריינים, וציינו כי זהותו של היורה ידועה.

בשבת האחרונה, רצח על פי החשד נער בן 15 את אביו, ביישוב טמרה שבצפון. הנער הסגיר עצמו למשטרה מאוחר יותר באותו יום. הנער חיכה לשוטרים בביתו, ונלקח לתחנת המשטרה הקרובה. בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו בחמישה ימים. עורך דינו של הנער, עו"ד רונן חליוה, אמר לוואלה! חדשות כי "הנער מכחיש כל קשר לרצח וטוען שלא הוא ביצע אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully