וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המפכ"ל מודאג: "הפשיעה - איום אסטרטגי"

איילה חננאל

25.8.2009 / 15:57

רב ניצב דודי כהן התייחס לגל הפשיעה הנוכחי במהלך ביקור במחוז הצפוני ואמר, כי "בתור אזרח, וגם בתור שוטר, אני מאוד מוטרד מסדרת האירועים האחרונים"

מפכ"ל המשטרה, רב ניצב דודי כהן אמר היום (שלישי) במהלך סיור במחוז הצפוני של המשטרה כי "בתור אזרח, וגם בתור שוטר, אני מאוד מוטרד מסדרת האירועים האלימים האחרונים". לדברי כהן, "צריך לחזק משמעותית את שרשרת אכיפת החוק כדי שב-2010 לא נעמוד בפני איום אסטרטגי".

עוד אמר כהן במהלך הסיור כי " המשטרה היא חדר המיון של החברה הישראלית". לדבריו, " בסוף הכול מגיע אל המשטרה ואם לא תהיה התמודדות לאומית עם האלימות בעוד כמה שנים זו תהיה התמודדות אסטרטגית. על המדינה להשקיע משאבים ואלה לאורך זמן יביאו תוצאות".

המפכ"ל התייחס גם לנושא השיטור העירוני ואמר כי הוא בעד משטרה עירונית תחת פיקוד המשטרה ונגד שיטור עירוני תחת אחריות הרשויות, שראשיהם לא פעם מגיעים בעצמם למשטרה כנחקרים, ולכן "לא הגיוני שתינתן להם הסמכות על המשטרה העירונית", אמר.

שלשום התייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו לגל הפשיעה הנוכחי ואמר, כי הממשלה תפעל לקידום המשטרה עירונית. לדבריו, בקרוב יתקיים דיון בוועדת השרים במטרה להגיע לנוסחה מוסכמת לקידום המשטרה העירונית.

נתניהו הוסיף כי לצד הפעלתה של משטרה עירונית, יש להחמיר את הענישה. "זה זמן רב שאני אומר שהענישה לעבריינים אלימים בישראל איננה מספקת. ביקשתי משר המשפטים להאיץ מהלכי חקיקה להחמרת הענישה" אמר נתניהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully