וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: "אין שלום בלי הכרה במדינה יהודית"

פנחס וולף, שליח וואלה! חדשות ללונדון

25.8.2009 / 14:00

בנימין נתניהו אמר את הדברים בעת ביקורו בלונדון. לדבריו, "אי הנכונות הפלסטינית להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי - הוא שורש הסכסוך". רה"מ ייפגש עם עמיתו הבריטי ועם השליח האמריקאי למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל

נעם כהן

(צילום: נעם כהן, עריכה: גדי וינסטוק, קריינות: פנחס וולף)

"שורש הסכסוך הוא אי הנכונות הפלסטינית להכיר בישראל כמדינת הלאום של העם היהודי. אם לא תהיה הכרה בישראל כמדינתו של העם היהודי, לא יוכל להיות הסדר שלום" - כך אמר ראש הממשלה בנימין נתניהו בפגישתו אמש עם עשרה מעורכי העיתונים וכלי התקשורת הגדולים בבריטניה.

נתניהו ייפגש היום (שלישי) עם ראשי הקהילה היהודית בבריטניה, בצהרים הוא ייפגש עם ראש ממשלת בריטניה גורדון בראון ומחר תתקיים הפגישה בין ראש הממשלה לבין השליח האמריקאי המיוחד למזרח התיכון ג'ורג' מיטשל.

ראש הממשלה בנימין נתניהו השוהה בלונדון, צפוי לדרוש
במהלך פגישתו עם מיטשל צפוי נתניהו לדרוש שיופעל לחץ על ערב הסעודית לעשות מחוות כלפי ישראל. במהלך פגישת השניים המתוכננת להתקיים מחר צפוי נתניהו לבקש ממיטשל שהסעודים יפתחו ערוץ דיפלומטי עם ישראל ושמטוסים ישראלים יוכלו לטוס בשמי ערב הסעודית.

נתניהו יוסיף ויאמר ככל הנראה לשליח מיטשל כי צעדי הנורמליזציה עם העולם הערבי יועילו לתהליך המדיני. נתניהו ממשיך לטעון כי ישראל עשתה צעדים לקראת הפלסטינים וכי כעת הגיע הזמן למחוות מהצד הערבי ובראשם הסעודים. כל זאת, צריך יהיה לעשות לפי גישת נתניהו לפני נתינת הסכמה לדרישת האמריקאים להקפאת הבנייה בהתנחלויות. לאחר פגישתו עם מיטשל ימריא נתניהו לברלין שם ייפגש עם קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully