וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כתב אישום נגד האנס הסדרתי מחיפה

גלעד גרוסמן

25.8.2009 / 10:38

ויקטור וסילייב, תושב חיפה, נאשם בשני מקרי אונס ומעשה סדום שביצע בשלוש דיירות של אותו רחוב. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו

לבית המשפט המחוזי בחיפה הוגש כתב אישום נגד ויקטור וסילייב, תושב העיר בן 39, הנאשם שאנס שתי נשים וביצע מעשה סדום באישה שלישית. הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים הפליליים נגדו. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד עינב איטסקו גולד מפרקליטות מחוז חיפה, בוצע האונס הראשון לפני כשנתיים. סמוך לחצות פרץ הנאשם לביתה של אישה בחיפה והחל לנשקה בזמן שישנה. היא התעוררה בבהלה ואז איים להרוג אותה אם לא תהיה בשקט. הוא הפשיט אותה בכוח והורה לה לבצע בו מין אוראלי. לאחר מכן אנס אותה.

בחודש מארס השנה נכנס לביתה של אישה אחרת באותו הרחוב והצמיד אותה לקיר. הוא החל למשש את החזה שלה ואיים להכות אותה כשניסתה להתנגד. הוא ניסה לאלץ אותה בכוח לבצע בו מין אוראלי, אך היא התנגדה. לאחר שהגיע לסיפוקו הציע לה כסף ועזב את המקום. שלושה ימים לאחר מכן הוא חזר לדירתה, בזמן שאכלה ארוחת ערב. הוא הכה אותה והורה לה לבצע בו מין אוראלי ואף צילם אותה בזמן המעשה. לאחר מכן אנס אותה וניסה לבצע מה מעשה סדום. בשלב מסוים היא ביקשה שיאפשר לה ללבוש חולצה, אז נמלטה מהדירה. אולם בכך לא הסתיימו ייסוריה של המתלוננת. לפי כתב האישום, בתחילת החודש הזה שב הנאשם לדירתה והחל לאונן בפניה. המתלוננת אמרה לו שתזמין משטרה, ואז הוא נבהל ונמלט מהמקום.

בנוסף, הוא מואשם בכך שבמאי השנה המתין מחוץ לדירתה של מתלוננת נוספת. כאשר היא יצאה מהבית בדרכה לעבודה הוא דחף אותה חזרה פנימה וצעק עליה שתשב על מיטתה. לאחר מכן אילץ גם אותה לבצע בו מין אוראלי וצילם אותה תוך כדי, כשהוא מאיים להכותה. לאחר מכן התלבש ושאל את המתלוננת אם יש לה כסף. המתלוננת, שפחדה ממנו, נתנה לו מאה שקלים. הוא לקח את הכסף וברח מביתה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully