וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיידוף: "אני גוסס מסרטן"

סוכנויות ידיעות

24.8.2009 / 23:53

"ניו יורק פוסט" דיווח כי בשבוע שעבר השתתף מיידוף בטקס היטהרות אינדיאני בכלא וכי הוא נוטל 20 כדורים ביום לטיפול בסרטן

שברנרד מיידוף, אשר נידון לעונש של 150 שנות מאסר לאחר שהורשע בהונאת פונזי בהיקף של 65 מיליארד דולר שהתפרסה על פני יותר מ-30 שנה, אחת מההונאות הגדולות בתולדות וול סטריט, סיפר לאסירים בבית הכלא בצפון קרוליינה בו הוא מרצה את עונשו, כי הוא גוסס מסרטן, דיווח אתמול הצהובון "ניו יורק פוסט", מבלי לציין את מקור הידיעה. מיידוף בן ה-71, לשעבר יו"ר נאסד"ק, אמר עוד כי לא נותר לו זמן רב לחיות.

הפוסט דיווח עוד כי מוקדם יותר השנה התרוצצו שמועות לפיהן מיידוף חלה בסרטן הלבלב. "הוא נוטל כ-20 כדורים ביום לטיפול במחלת הסרטן", אמר אסיר בבית הכלא בו כלוא מיידוף לעיתון. "הוא מדבר על זה כל הזמן. המצב שלו לא טוב במיוחד", הוסיף האסיר.

פעילויות חברתיות וטקסי טיהור אינדיאניים

הפוסט דיווח כי עורך דינו של מיידוף לא הגיב על הדיווח, וכי בעבר סירב להתייחס לשאלה האם מיידוף חולה בסרטן.

העיתון דיווח עוד כי מיידוף עוסק באחרונה בכלא בפעילויות מפתיעות ומשתלב בחוגים חברתיים בלתי צפויים. בשבוע שעבר השתתף מיידוף בטקס היטהרות אינדיאני בכלא. בטקס, אשר נערך ללא חולצות, השתתף מיידוף בתפילות, בטיפול באבנים חמות להגברת הזיעה, ובעישון ממקטרת טקסית, דיווח העיתון.

הפוסט דיווח עוד כי כמה כנופיות בכלא מנסות לגייס את מיידוף לשורותיהן, וכי כמה אסירים נוהגים באופן קבוע להכין עבורו סנדוויצ'ים בתאיהם.

מיידוף, אשר בתחילת שהותו בכלא עבד במחרטה של הכלא, הועבר בחודש האחרון לעבוד בצביעת גדרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully