וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כלב אמסטף תקף בלש בלכיש - ונורה למוות

רמי שני

24.8.2009 / 15:27

בעת חיפוש משטרתי במושב הודיה, נאלצו השוטרים לטפס על חומה כדי להיכנס לבית. כלב האמסטף זינק על אחד הבלשים ונשך אותו בידו. הכלב נורה ומת במקום

בלש משטרה, ירה והרג היום (שני) כלב אמסטף שתקף אותו במושב הודיה שבחבל לכיש. בלשי יחידת החקירות המרכזית במשטרת לכיש הגיעו לבית במושב שבו היו אמורים לחפש אמצעי לחימה. כאשר התקרבו אל הבית, הבינו כי הכניסה אליו תהיה מסובכת שכן נבנתה סביבו חומה גבוהה.

המפקח אבי מנוף, קצין בילוש ביחידה, אמר לוואלה! חדשות כי "חשבנו שהם ינסו להעלים ראיות אם לא ניכנס במהירות, ולכן קפצנו מעל החומה". כאשר עברו את החומה הגבוהה, הסתער על הבלשים כלב מסוג אמסטף, שחור וגדול. הוא קפץ על אחד הבלשים ונשך אותו בידו, הבלש שלף את נשקו וירה בכלב שמת במקום. לאחר התקרית, נלקח הבלש לטיפול רפואי. עד כה לא דווח על עצורים בחיפוש. מהמשטרה נמסר כי למרות התקרית, יש בכוונתם להמשיך את החיפושים במקום.

באזור מושבי לכיש התגוררו בעבר "חיילי" ארגוני פשע שונים, ששימשו בתפקידים זוטרים בפעילות עבריינית כמו העברת אמצעי לחימה ממקום למקום, והסתרת סחורות ומטענים גנובים ממקומות שונים בארץ. מהמשטרה נמסר כי בכוונתם להמשיך את החיפושים אחר כלי נשק, על אף הניסיון למנוע זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully