וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: התעללות בחתול בחצר ביה"ס

איילה חננאל

24.8.2009 / 12:15

סרטון הווידאו המזעזע, שצולם במצלמת טלפון סלולרי ומציג התעללות של קטין בחתול, הגיע לידי תנו לחיות לחיות והועבר למשטרה שעצרה את החשוד. אזהרה: התמונות קשות לצפייה

(צילום: באדיבות משטרת ישראל)

עמותת תנו לחיות לחיות הגישה אתמול (ראשון) תלונה במחלק הנוער במשטרת פתח תקווה בגין חשד להתעללות בבעלי חיים והרג חתול. עם הגשת התלונה הגישו נציגי העמותה גם סרטון וידאו המתאר את האירוע. בחקירה שנפתחה במשטרת פתח תקווה נעצר עוד באותו הערב נער תושב העיר שטרם מלאו לו 17 שנים.

הנער נחקר בנוגע לחשדות המיוחסים לו והודה כי מדובר באירוע מלפני כשלושה חודשים. עוד סיפר הנער כי התעלל ורצח חתול בנוכחות ילדים אחרים ברחבת בית הספר בו הוא לומד, בשעה שחיכו להסעה שתיקח אותם לביתם בתום יום הלימודים. הנער הודה בחקירתו כי הוא התעלל בחתולים עשרות פעמים, מאז היה בכיתה ו'. היום הוא יובא להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה בחשד להתעללות בעשרות חתולים.

קצין הנוער בתחנת פתח תקווה, פקד סול גרינברג, סיפר לוואלה! חדשות כי "מדובר במקרה מזעזע של התעללות. נער שהיה יחד עם הנער החשוד, צילם את האירוע במצלמת הסלולרי שלו, והפיץ בין חבריו. כך הגיע הסרט לידי עמותת תנו לחיות לחיות". גרינברג מוסיף כי "בסרטון ניתן לראות את יתר הילדים צועקים לעבר הנער, "יא דפוק הרגת את החתול, מה עשית?", ונשמעת המולה וצעקות".

"הילד שנעצר ל-24 שעות טען בחקירתו כי בכיתה ג' קפצה עליו חתולה ושרטה אותו, ובעקבות כך הוא החל בכיתה ו' להתעלל בחתולים", מעיד גרינברג. "בחקירתו הוא סיפר כי 'בכל פעם שאני רואה חתולה אני בועט בה', ובין היתר סיפר כי בנה כלי ליריית חצים בחתולים, סוג של מקלע. חברו של הנער שנכח באירוע נחקר אף הוא ובחקירתו סיפר כי הוא שונא חתולים".

גרינברג מציין כי הוא "לא יודע כמה חתולים מסכנים נהרגו כתוצאה מהתעללות הממושכת של הנער. אנו מתכוונים להמליץ על הגשת כתב אישום חמור נגדו ומקווים שהשופט יראה את המקרה בחומרה. התעללות בבעלי חיים הינה תופעה שנילחם בה ביתר שאת ואשר עומדת בראש סדרי העדיפות - מאחר ואלימות שמופנת לבעלי חיים - נגזרת לבסוף גם לאלימות בקרב בני אדם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully