וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר בן 22 נורה למוות בבית קפה

איילה חננאל

24.8.2009 / 4:30

רצח נוסף בצפון: צעיר בן 22 נרצח ביריות בבית קפה בכניסה לקיבוץ מצר שבוואדי ערה. במשטרה העריכו כי הרקע פלילי, וציינו כי זהות היורה ידועה

בבית החולים הלל יפה בחדרה, מת הלילה (שני) מפצעיו תושב באקה אל גרביה, שנורה אמש בעת שישב בבית קפה בכניסה לקיבוץ מצר. החשודים במעשה ברחו מהמקום. במשטרת מרחב העמקים העריכו הלילה כי הירי בוצע על רקע סכסוך בין עבריינים, וציינו כי זהותו של היורה ידועה.

ההרוג הוא אחמד חושאן, בן 22 . הוא פונה במצב קשה לבית החולים הלל יפה בחדרה, אך כעבור כשעתיים מת מפצעיו. חושאן ישב אמש בקפה בתחנת הדלק בכניסה למצר שהיה באותה עת עמוס במבקרים כשנורו לעברו היריות.

בשבועות האחרונים ארעו ברחבי הארץ מעשי רצח ואלימות רבים. בשבת, רצח על פי החשד נער בן 15 את אביו, בישוב תמרה שבצפון. הנער הסגיר עצמו למשטרה מאוחר יותר באותו יום. הנער חיכה לשוטרים בביתו, ונלקח לתחנת המשטרה הקרובה. בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו בחמישה ימים. עורך דינו של הנער, עו"ד רונן חליוה, אמר לוואלה! חדשות כי "הנער מכחיש כל קשר לרצח וטוען שלא הוא ביצע אותו".

בעקבות חקירת הנער בכוונת המשטרה לעצור בני משפחה נוספים. מפקד היחידה המרכזית של מרחב הגליל במשטרה, סנ"צ אבי מאור, אמר לוואלה! כי הרקע המדויק לרצח עדיין לא ידוע וגם הסכין לא נמצאה.

  • עוד באותו נושא:
  • קיץ רצחני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully