וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אב ובנו נהרגו בתאונה סמוך למחלף אליקים

קובי מנדל ואיילה חננאל

23.8.2009 / 23:55

נהג רכב פרטי התקשר למשטרה ודיווח כי "פגע בדבר מה". צוותי ההצלה גילו בתחילה גופה של גבר בן 50 ורק לאחר מכן התגלתה במקום גם גופתו של בנו בן ה-20

אב ובנו נהרגו אמש (ראשון) בתאונת דרכים שאירעה סמוך למחלף אליקים שבצפון. נהג רכב פרטי התקשר בשעה 20:00 לערך למשטרה וציין בשיחת הטלפון כי "פגע בדבר מה". צוותי ההצלה שהגיעו למקום גילו באזור התאונה גופה של גבר כבן 50, אולם אחיו של ההרוג שהגיע למקום, זיהה אותו וטען כי האח התהלך במקום יחד עם בנו בן ה-20.

כעבור זמן מה הצליחו צוותי ההצלה לאתר במקום את גופתו של הבן שאף הוא נהרג מפגיעת הרכב הפרטי. שני ההרוגים מתגוררים באחד היישובים באזור. במשטרה מעריכים כי השניים נהרגו לאחר שהרכב הפוגע סטה מנתיב הנסיעה לשולי הדרך. נהג הרכב הפרטי, תושב אחד הכפרים בגליל בן 41, עוכב לחקירה בתחנת המשטרה בעפולה.

בתאונות דרכים שאירעו בסוף השבוע נהרגו שני בני אדם ואחד נפצע באורח קשה. יונתן לורנס עזרא, בן 17, נהג בכניסה לשכונת עדן בזכרון יעקב כשלפתע איבד את השליטה על רכבו. הרכב הדרדר לוואדי בעומק 150 מטרים, סמוך לשעה חמש לפנות בוקר. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו במקום. בתאונה נפצע נוסע נוסף באורח קשה.

בתאונה אחרת שאירעה בסוף השבוע נדרס למוות נער בן 16 כאשר חצה את הכביש במעבר חצייה בצומת צופריה בכביש 412 סמוך לאור יהודה. הנער, שככל הנראה חצה את הכביש באור אדום, נפגע על ידי רכב פרטיו נפצע אנושות. נהג הרכב עצר ונלקח לחקירה. הנער פונה לבית החולים אסף הרופא, שם מת מפצעיו.

במקרה אחר נפצע קשה צעיר בן 20 בראשו לאחר שהתהפך עם טרקטורון ברחוב ירושלים בקריית אונו. הוא פונה על ידי צוות מד"א ירקון לבית החולים תל השומר. על פי החשד, הטרקטורון התהפך לאחר שנפגע על ידי קטנוע. נהג הקטנוע נמלט מהמקום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully