וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: השתכר במועדון ויצא למסע אלימות

גלעד גרוסמן

23.8.2009 / 18:08

אסף פרחן מהרצליה מואשם כי לאחר בילוי במועדון בשרון, תקף באמצעות אלת בייסבול מספר צעירים ואף דרס חלק מהם באמצעות רכבו

כתב אישום בגין גרימת חבלה חמורה הוגש לבית משפט השלום בכפר סבא נגד אסף פרחן, בן 29 מהרצליה. מכתב האישום עולה, כי בתחילת החודש הגיע פרחן ביחד עם חבריו לבילוי במועדון במושב בצרה שבשרון. בהמשך היה מעורב פרחן בקטטה אלימה ואף בדריסת מספר צעירים ששהו במקום.

לפי כתב האישום, במהלך הקטטה פרחן הוציא מרכבו אלת בייסבול וחבט באמצעותה בכיוון ראשו של של אחד הצעירים. האלה פגעה בכתפו של הצעיר וגרמה לנפילתו. לאחר מכן חבט הנאשם בראשו ובידו של צעיר אחר. בהמשך הניע פרחן את רכבו ופגע עם חזית הרכב בצעיר שעבר במקום.

חברו של הצעיר שנדרס נזעק לסייע לו, אולם על פי כתב האישום, פרחן המשיך לנהוג בפראות ולמרות שפניו היו מועדות לכיוון היציאה, שב פרחן ונסע לאחור במהירות, פגע בחבר והטיחו לרצפה. לאחר מכן נמלט פרחן מהזירה, עד שנעצר על ידי ניידת משטרתית.

כתוצאה מהמסע האלים של פרחן, נחבל אחד הצעיר בגפיים התחתונות. צעיר אחר שאיבד את הכרתו, הובהל לבית החולים מאיר בכפר סבא עם שבר בירך, סימני חבלה בפניו ושפשופים בחזה. צעיר אחר שנפגע נותח ברגלו ואושפז בבית החולים למשך חמישה ימים. לפיכך הואשם פרחן בגרימת חבלה חמורה, תקיפה הגורמת חבלה של ממש, נהיגה מסוכנת, נהיגה בשכרות והפקרה אחרי פגיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • אלימות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully