וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "נטפל בעוצמה בבעיית האלכוהול"

פנחס וולף

23.8.2009 / 17:22

ראש הממשלה דיבר בחריפות נגד ההסלמה באלימות והצהיר: "עלינו לשוב ולנענע את העץ. יש דברים שבשנות החמישים והשישים לא היה עולה על הדעת לעשות"

"בעיית האלכוהול היא בעיה קשה, וצריך לטפל בה בעוצמה". כך הצהיר הערב (ראשון) ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת הממשלה השבועית. לדברי נתניהו, "עלינו לשוב ולנענע את העץ. זה מחייב החרפת הענישה. זה איננו מרכיב קטן, אלא מרכיב יסודי למניעת הפשיעה הבאה. צריך לשדר זאת גם למערכות החינוך וגם למערכות אזרחיות".

עוד אמר נתניהו, כי הוא תומך ברעיון השיטור העירוני וכי בכוונתו לכנס בקרוב את ועדת השרים לדיון בנושא. "ישנו מרכיב חשוב בנושא של מניעת אלימות", הצהיר ראש הממשלה, "וזוהי הקרנה של משמעת בסיסית ואכיפת החוק. עלינו לומר שיש לנו אפס סובלנות לאלימות, ואנחנו צריכים ליצור מרכיב של הרתעה משמעותית. חברות עולה וחברות יורדות. הן יכולות להחזיר לעצמן את על די אכיפה וענישה. גם אנחנו נמצאים במטוטלת הזו . בשנות החמישים והשישים לא היה עולה על הדעת לעשות דברים שהיום הם אינם נחשבים".

בישיבת הממשלה דיבר גם השר לביטחון הפנים, יצחק אהרונוביץ'. לדבריו, "הפשיעה והאלימות הם טרור כלפי החברה בישראל, ובטרור יש להילחם כמו בטרור". הוא הוסיף, כי "הקמת מערך השיטור העירוני הוא המהלך הדרמטי של השנים הקרובות ובכוונתי להגדיל את פרויקט 'עיר ללא אלימות' מ-12 ערים ל-50".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully