וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריאה לחרם צרכנים נגד "איקאה" השוודית

עומר רבין

23.8.2009 / 14:24

הצרכן הישראלי לא נשאר אדיש למשבר הפוליטי: עצומה וירטואלית עליה חתמו למעלה מ-3,000 איש קוראת להחרמת רשת הרהיטים על רקע פרשת הכתבה בעיתון אפטונבלדט

בזמן שממשלות ישראל ושבדיה מתכתשות ביניהן - הצרכן הישראלי כבר פסק: למעלה מ-3,000 בני אדם חתמו בתוך שעות בודדות על עצומה שפורסמה ברשת האינטרנט וקוראת להחרמה מיידית של רשת הרהיטים הפופולרית השוודית "איקאה" עד לפרסום התנצלות רשמית מטעם ממשלת שוודיה על פרסום הכתבה שפורסמה בעיתון במדינה והאשימה את צה"ל בגניבת אברי פלסטינים.

"לאחר הפרסום האנטישמי ועלילת הדם נוסח ימי הביניים נגד חיילי צה"ל וסירובם של שר החוץ וראש ממשלת שבדיה לגנות פרסום זה לא ייתכן שנמשיך לקנות ברשת איקאה השבדית, אנא, אל תסתפקו רק בחתימה על העצומה, יש צורך גם במעשה של ממש!" נכתב בעצומה המנוסחת בתמציתיות ואשר יוצריה העמידו כיעד איסוף 10,000 חתימות ישראלים על גבה.

רשת איקאה מחזיקה כיום בחנות באזור צומת פולג ונערכת לפתיחת חנות נוספת בראשון לציון בתום מאבק משפטי מתיש סביב הסוגיה. מהנהלת החברה בארץ נמסר בתגובה: "איקאה היא גוף מסחרי א-פוליטי הנהנה מקשרים מצוינים עם הצרכנים הישראלים וימשיך קשרים אלה גם בעתיד".

עדכון אחרון: 15:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully