וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערה על בחורה הובילה לדקירה של בן 16

איילה חננאל

23.8.2009 / 13:50

הקטין נדקר בידי צעיר כבן 20, לאחר שאמר דבר מה לבת זוגו של הדוקר. ניידת סיור עירונית הבחינה בו מנסה לפתוח את דלת מכונית החשוד והזעיקה משטרה

תושב כפר סבא כבן 20 הובא הבוקר (ראשון) לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר לאחר שדקר, על פי החשד, קטין כבן 16. פקד יגאל חסדאי סיפר לוואלה! חדשות כי הקטין ישב אמש בפארק "מגדיאל" בהוד השרון כאשר החשוד הגיע למקום עם בת זוגו. על פי החשד, "הקטין העיר הערה שאינה במקומה, ובתגובה דקר אותו החשוד בצווארו עם חפץ חד", סיפר חסדאי.

כתוצאה מהמעשה, הקטין החל לדמם מצווארו, וניגש לאחר מספר דקות אל רכבו של הדוקר בו ישב יחד עם חברתו. שם, ניסה להיאבק עם הדוקר על פתיחת הדלת. ניידת סיור שחלפה במקום הבחינה במתרחש והזעיקה את המשטרה. השוטרים שהגיעו למקום עצרו את החשוד בדקירה, והיום כאמור הובא לדיון בהארכת מעצרו.

ביום רביעי האחרון צעיר בן 18 נדקר בגבעתיים ונפצע באורח בינוני-קשה. הסיבה: הוא סירב לבקשת צעיר אחר לתת לו סיגריה. המשטרה עצרה את הצעיר, תושב גבעתיים בן 19, בחשד לדקירה. הפצוע פונה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים תל השומר.

לפני כחודש וחצי, בדרך חזרה מבילוי לילי בתל אביב, נדקר צעיר בנסיבות דומות. הצעיר, רועי קליינר (18), וכמה מחבריו נתקלו בקבוצת צעירים בני גילם שביקשו מהם סיגריה. קליינר וחבריו ענו בשלילה, בטענה שאינם מעשנים. הלילה הסתיים באשפוזו של קליינר למשך מספר ימים, עם שברים בארובת העין ובאף, שיניים שבורות ושטפי דם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully