וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשד: עוד בני משפחה מעורבים ברצח בטמרה

קובי מנדל

23.8.2009 / 0:00

הנער בן ה-15 החשוד ברצח אביו, טען בחקירתו כי נכח במקום הרצח אך לא ביצע אותו. בעקבות חקירתו, מתכוונת המשטרה לעצור בני משפחה נוספים בחשד למעורבות ברצח

התפתחות בחקירת הרצח בטמרה. מפקד היחידה המרכזית של מרחב הגליל במשטרה, סנ"צ אבי מאור, אמר לוואלה! חדשות כי בניגוד לגרסה הקודמת, לפיה הנער בן ה-15 החשוד ברצח אביו, טען שהוא לא קשור לאירוע, קשר עצמו הנער הלילה לאירוע, אך לא למעשה עצמו. הנער טען שפרץ ויכוח בינו לבין אביו ואחר כך שמע את אחיותיו ואמו זועקות והבין שמשהו נורא קרה. לטענת הנער היו מספר מעורבים באירוע. בית משפט השלום בעכו האריך את מעצרו בחמישה ימים.

בעקבות חקירת הנער בכוונת המשטרה לעצור בני משפחה נוספים. לדברי סנ"צ מאור, הרקע המדויק לרצח עדיין לא ידוע וגם הסכין לא נמצאה. מחר המשטרה תבקש להאריך את מעצרו של הנער בבית משפט השלום בעכו.

הנער הסגיר עצמו אחר הצהריים למשטרה. הוא חיכה לשוטרים בביתו, ונלקח לתחנת המשטרה הקרובה. עורך דינו של הנער, עו"ד רונן חליוה, אמר לוואלה! חדשות כי "הנער מכחיש כל קשר לרצח וטוען שלא הוא ביצע אותו".

הרצח בוצע בשעות הבוקר בעיר הערבית טמרה שבצפון. על פי החשד, הנער דקר את אביו למוות וברח מהמקום. רופא שהגיע לבית הנרצח קבע את מותו, וכוחות משטרה גדולים חיפשו אחר החשוד.

  • עוד באותו נושא:
  • רצח

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully