וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתפס במהירות 180 קמ"ש. התירוץ? "בטעות"

קובי מנדל

22.8.2009 / 17:23

הנהג, תושב כפר מרר, נעצר אמש בכביש בו המהירות המותרת היא 80 קילומטרים לשעה. נמצא כי היה שיכור באותה שעה עד כה צבר 9 עבירות תנועה

צעיר כבן 25 מהכפר מרר נתפס אמש (שישי) כשהוא נוהג במהירות של 182 קילומטרים לשעה בקטע הכביש שבין צומת גולני לצומת כדרים בצפון, בו המהירות המותרת היא 80 קמ"ש. שוטרי אגף התנועה עקבו את החשוד, וגילו כי נהג בהשפעת אלכוהול. במהלך רישום הדו"ח, ביקשו השוטרים מהנהג להיבדק באמצעות מכשיר ה"ינשוף", וגילו כי רמת האלכוהול בדמו גבוהה פי שניים מהרמה המותרת. כשנעצר ביקש מהשוטרים לשחררו שכן הוא "טעה כשנהג כך". רישיון הנהג נשלל לחודש ימים, ורכבו הוחרם למשך אותה התקופה. כמו כן, הוא זומן להליך שיפוט מהיר.

ממשטרת התנועה נמסר כי מדובר בנהג שצבע תשע עבירות תנועה בארבע השנים האחרונות. הוא נתפס בעבר שלוש פעמים כשנהג בשכרות, ושלוש נוספות כשנהג במהירות מופרזת. במשטרת התנועה סיפרו כי מקטע הכביש בו נתפס הינו דו סיטרי וחד נתיבי, ללא הפרדה בין המסלולים. לדברי השוטרים, "אופן נהיגתו היה עלול לגרום לתאונה קשה".

ביום רביעי האחרון דווח כי נהג כבן 28, תושב טורען שבצפון, נתפס נוהג במהירות 165 קילומטרים לשעה בכביש בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. כשנעצר, טען להגנתו כי הוא מאחר לשימוע במשטרה בדבר נהיגה במהירות מופרזת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully