וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות תשחרר 70 עצורים לרגל הרמדאן

אופק עיני

22.8.2009 / 0:40

שר הפנים הפלסטיני, סעיד אבו עלי, הודיע כי העצורים ישוחררו לפי הוראותיו של אבו מאזן. לא ברור כמה מתוכם יהיו עצורי חמאס, שממשלתו שיחררה 100 עצורים לרגל החודש הקדוש

"הרשות הפלסטינית תשחרר יותר מ-70 עצורים תוך שבועיים", כך הודיע היום (שישי) שר הפנים הפלסטיני, סעיד אבו עלי. מוקדם יותר נפגש יו"ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, עם שר הפנים אבו עלי. אבו עלי הציג בפניו את הישגי מנגנוני הביטחון הפלסטיניים ואת צורת עבודתם, והבהיר כיצד מושקעים מאמצים להשיג ביטחון לאזרחים ושמירה על הסדר ועל אכיפת החוק בגדה המערבית.

כמו-כן, הציג אבו עלי את הצעדים הנדרשים לצורך שחרורם של כ- 70 עצורים שנמצאים בבתי הכלא ובמתקני המעצר הפלסטינים במהלך השבועיים הקרובים, לרגל חודש הרמדאן, על פי הוראתו של אבו מאזן.

יש לציין כי ממשלת חמאס כבר שיחררה 100 עצורים לרגל הרמדאן, מהם כ-50 עצורי פתח ועוד כ-50 עצורים פליליים נוספים. נראה כי הצעד של אבו מאזן בא על מנת להוות צעד מקביל לזה של חמאס, שכן מאות פעילי חמאס עצורי בבתי הכלא של הרשות.

כזכור, השנה, בניגוד לשנים קודמות, החליטה ממשלת נתניהו כי ישראל לא תשחרר אסירים פלסטינים לרגל חודש הרמדאן. לטענת משרד ראש הממשלה, העניין לא עלה לדיון כלל בישיבות הממשלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully