וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים במו"מ עם ג'ף אדריאן

21.8.2009 / 9:16

כוכב מכללת קונטיקט (23, 2.01) עשוי לנחות בקבוצה של גיא גודס. גם דורון פרקינס ורוברט קונלי במועמדים להגעה למלחה

הפועל ירושלים נמצאת מזה כמה ימים במגעים להחתמתו של כוכב המכללות ג'ף אדריאן, בוגר מכללת קונטיקט מהשנה. בין הצדדים עדיין קיימים פערים, אך בירושלים מקווים להביא את אחד מהשחקנים המדוברים במכללות לישראל. שחקן נוסף שהקבוצה של גיא גודס מעוניינת בו הוא גארד מכבי חיפה בעונה שעברה, דורון פרקינס, שצירופו תלוי בהגעתו של גומא אגייאר לירושלים. במידה וירושלים לא תצליח לצרף את אדריאן, היא צפויה לפתוח במגעים עם פורוורד מכבי ראשון לציון בעונה שעברה, רוברט קונלי.

אדריאן (23, 2.01), יליד פלורידה, הציג יכולת סבירה כבר בעונתו הראשונה בקונטיקט, אך את הפריצה הגדולה שמר לעונתו השנייה אז קלע 13.1 נקודות והוריד 9.7 ריבאונדים למשחק. בשנתיים שלאחר מכן שמר אדריאן על ממוצעיו ולא הצליח להעלות את רמת משחקו כשבעונתו האחרונה קולע 13.6 נקודות למשחק והוסיף 9.9 ריבאונדים. עובדה זו, ביחד עם העובדה שלאדריאן אין עמדה מוגדרת ל-NBA, גרמו לו לא להבחר בדראפט האחרון. לאחר שניסה את מזלו בליגות הקיץ השונות, החליט ככל הנראה לדחות את חלום ה-NBA בשנה אחת לפחות.

"המגעים בינינו לגומא אגייאר נמצאים עדיין בשלבים של בדיקות", כך העריך הבוקר (שישי) אחד מהגורמים בעמותת הקבוצה. לאגייאר הוגשו נתוניה הכספיים של הקבוצה, אך הוא טרם החזיר תשובה על גובה התמיכה שלו, והערכות הן שהמגעים יחודשו בתחילת השבוע הבא. בינתיים התקדמו המגעים עם חברת "אוסם" על תמיכה בקבוצה בסכום שמוערך ב-250 אלף דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully