וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לעולם לא אתבייש לומר שאבי היה דודו טופז"

עינב שיף

21.8.2009 / 11:31

כך ספד הבוקר דניאל בנו של דודו טופז בטקס הלוויה. קרובי משפחה, חברים ומאות בני אדם הגיעו לבית העלמין ירקון בפתח תקווה כדי לחלוק כבוד אחרון לדודו טופז - מלך הרייטינג ומי שכונה בעבר ”הראשון בבידור”. האח מיקי גולדנברג: "אני נורא מתנצל שלא הצלחתי לשמור עליך"

יח"צ - חד פעמי

(צילום: איתי חסיד, נועם כהן. עריכת וידאו: רן צימט. קריינות: אילן שניג)

"לעולם לא אתבייש לומר שאבי הוא דודו טופז", כך אמר הבוקר (שישי) בנו של טופז, דניאל בהספד שנשא בלוויתו בבית העלמין ירקון בפתח תקווה. "בשבילנו הוא היה הרבה מעבר לאבא, האבא הכי טוב שאפשר. אהב את מדינת ישראל והציונות, ניסה לעשות טוב למדינה והקדיש את חייו לעשות טוב לאחרים" הוסיף דניאל. "בשבילנו הוא היה תמיד הראשון ברייטינג. על כל 10 שנים של נתינה והקרבה היה חודש שהיה קצת אחר. לעולם לא אצדיק את מעשיו אבל גם לעולם לא אתבייש להגיד שאבא שלי היה דודו טופז".

בפרידה צריך לחבק ואני לא הספקתי להיפרד מאבא", כך אמר בנו של טופז, עומר. "אני מחבק ואוהב אותך ואני תמיד אהיה איתך ולא אשכח אותך. כל מי שבא מכבד אותך וזה מה שעושה לי טוב. זה מה שמגיע לך", ספד הבן. יונתן, בנו הקטן של טופז, שאל "מדוע אחרי טעות אחת אבא ישב לכלא?".

אחיו של דודו טופז, מיקי גולדנברג נפרד מאחיו בהלוויתו ואמר כי יתקשה להתרגל לחיים ללא טופז. "אני עוד מעט בן 60 ולא מכיר דקה מחיי בלי שהיית איתי, דודו. בלי שעזרת, כעסת, רבת, בלי שאבא זרק עלי את התיק לשמור עליך כל החיים. אני נורא מתנצל שלא הצלחתי. בסוף לא נתנו לי להתקרב אלייך ולא הצלחתי לשמור עליך. אנחנו עוד נגלה שהעולם בתוך בית הסוהר, ייתכן שהוא העולם הטוב, והעולם שמחוץ יש בו מקום לשיפור. אני שולח אותך עכשיו לאבא שיחבק אותך", אמר האח .

הלוויתו של דודו טופז. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
"התקשורת הרגה את העם", אמר אחיו של טופז/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

יו"ר אמ"י (איגוד אמני ישראל), יעקב מנדל, ספד לדודו טופז בהלוויתו, ואמר כי משפחת אמני ישראל נפרדת היום מאמן ענק ומיוצר ענק. "זהו אדם שעשה רבות על מנת לשמח את העם ולהצחיק את העם", אמר מנדל. "בשעת כאב תמיד היית שם לגרום חיוך. בשם חבריך האמנים אנחנו נפרדים ממך היום. אתה נטמן בחלקת האומנים כחלק מהמשפחה, גם בלכתך. דודו, אתה הולך עכשיו לנוח".

קרובי משפחה, חברים ומאות בני אדם ליוו את הבדרן דודו טופז בדרכו האחרונה. לבית העלמין ירקון בפתח תקווה הגיעו ילדיו, בני משפחתו, חבריו ואנשים רבים שהכירו אותו רק דרך מסך הטלוויזיה וחלקו כבוד אחרון למי שכונה בעבר "הראשון בבידור", ובמשך שנים שלט ביד רמה בכל ענפי הבידור והטלוויזיה בארץ.

קהל רב התאסף בבית העלמין והחל להאשים את התקשורת במותו של טופז. "התקשורת לא הרגה את דודו, היא הרגה את העם" אמר אחיו בלוויה. השדרן הוותיק דודו אלהרר אמר לוואלה! חדשות כי במותו של טופז אשמים "אלו שהוציאו ממנו את הדעת". ננסי ברנדס אמר כי "עם קצת יותר רגישות, העניין היה נגמר אחרת. התאכזבתי בגלל הילדים. בשבילם הוא היה צריך להישאר בחיים".

אחיו של טופז, מיקי גולדנברג, הטיח אתמול האשמות בפני העיתונאים, "אתם לא באמת משתתפים בצערנו", אמר האח. הידיעה על מותו של טופז הכתה בהלם את חבריו. "אני עצובה, בשוק, למרות שאנשים כאילו ידעו שזה הולך לקרות ועדיין – הוא הפיק בעצמו את חייו המיוחדים, את מותו המיותר והעצוב וזה דודו", אמרה חברתו ציפי שביט.

"אני, ורבים אחרים, חייבים את הקריירה לדודו טופז" סיפר הקומיקאי ננסי ברנדס. יואל ריפל, חברו הקרוב וכותב רבים ממערכוניו, סיפר כי "דודו איבד את ה'אני' שלו. הוא ביקש מחילה מאלו שפגע בהם, במיוחד לפני יום כיפור".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
דודו טופז. אסור להשתמש
דודו טופז/אסור להשתמש

מורשתו של טופז תונצח כשנויה במחלוקת. מעשי האלימות הקשים שתכנן נגד אנשי תקשורת בכירים מטילים צל כבד על מעשיו במהלך הקריירה רבת השנים של טופז.

ב-31 במאי נעצר טופז על ידי המשטרה בחשד שיזם תקיפה של שורה של אנשי תקשורת וכן תכנן לפגוע באנשי תקשורת נוספים. ב-18 ביוני הוגש כתב אישום נגד טופז. לפי כתב האישום, עמד טופז מאחורי התקיפות. בנוסף, נטען, כי טופז תיכנן לתקוף את עורך "ישראל היום" עמוס רגב, תקיפה שלא יצאה לפועל.

אתמול בשעה 7:10 בבוקר התאבד מלך הבידור דודו טופז בבית המעצר ניצן ברמלה. גורם בכיר בשב"ס סיפר לוואלה! חדשות, כי טופז, בן 63 במותו, קשר כבל של קומקום חשמלי לברז שבתאו, כרך את החבל סביב צווארו, כרע על ברכיו, והטיל את מלוא כובד משקלו קדימה על מנת לחנוק את עצמו למוות. נציב שב"ס מינה ועדה מיוחדת לבחינת נסיבות האירוע החמור.

"השב"ס עשה כל שביכולתו למנוע את ההתאבדות", אמר מפקד מחוז מרכז בשב"ס גונדר נזים סיביתי לוואלה! חדשות. "הסוהרים שנכנסו להעיר את טופז, מצאו אותו תלוי על ברזי המקלחת ורופא הכלא נאלץ לקבוע את מותו".

עדכון ראשון 10:20

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully