וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: הפרסום בשבדיה - עלילת דם אנטישמית

20.8.2009 / 0:01

שר החוץ תקף את שבדיה על סירובה לגנות את הפרסום, לפיו חיילי צה"ל סוחרים באברי פלסטינים. "זה מזכיר את עמדתה במלחמת העולם השנייה, שגם אז היא לא התערבה"

שר החוץ אביגדור ליברמן מתח אמש (חמישי) ביקורת חריפה על משרד החוץ השבדי בעקבות סירובו לגנות את הכתבה שפורסמה בעיתון "אפטונבלדט" נגד צה"ל. בכתבה נטען כי חיילי צה"ל הורגים פלסטינים ונוטלים מהם איברים לצורך מסחר.

לדברי ליברמן, "חבל שלאחר ששגרירת שבדיה בישראל, אליזבת בורסיאין בוניאר, עשתה את הדבר הנכון וגינתה את הכתבה ובכך הבהירה כי העיתון הזה אינו מייצג בשום צורה ואופן את שבדיה, בחר משרד החוץ השבדי להתנער מהשגרירה במקום לחזק אותה".

עוד מסר שר החוץ, כי "משמעותו של חופש העיתונות הוא החופש לפרסם אמת ולא החופש לשקר ולהשמיץ ומדינה שבאמת רוצה להגן על ערכים דמוקרטים צריכה לגנות בכל תוקף פרסומים שקריים עם ריח אנטישמי מסוג זה שפורסם השבוע בעיתון 'אפטונבלדט'".

עוד אמר השר, כי "חבל שמשרד החוץ השבדי לא מתערב כשמדובר בעלילות דם נגד יהודים, הדבר מזכיר את עמדתה של שבדיה במלחמת העולם השנייה שגם אז היא לא התערבה. הכתבה שפורסמה השבוע היא המשך טבעי ל'פרוטוקולים של זקני ציון' ולעלילות דם כמו משפט בייליס בו יהודים הואשמו בהוספת דם של ילדים נוצרים למצות של פסח".

(פרסום ראשון: 22:13)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully